Friday, October 28, 2011

Komunikasi

Hye Readers,

Pernah mengalami masalah komunikasi??Aku kadang-kadang ade gak rasa masalah tu tapi tau nak cakap kenapa..sebagai contoh: -

Aku: hi...
Dia : hi...
Aku: U da makan??
Dia: dah..
Aku: U ngah watpe 2??
Dia: takde wat pe..
Aku: U Busy ke??
Dia: tak

Aku kadang2 da rasa macam one way conversation plak..nak kata tengah busy dia kata tak..aku pun pelik..kalau korang ape lagi nak tanya??Takkan aku nak tanya da kentut ke, da basuh kaki ke, da korek idung ke??kan???at least tanya laa balik..U plak??kan sedap jadi conversation tu..kadang-kadang aku da rasa macam polis soal siasat suspek plak...hehehe

Regards,
-Strider-

5 comments :

  1. dia tu sapa???hehee

    dalam hati ada taman ke bro??heheee

    ReplyDelete
  2. pertanyaan sihat ke? da makan ke? tu suma comman quest, so cuba tye bnda2 yg extravaganva pulak..mesti terkulat-kulat nak jawab!hahha

    ReplyDelete
  3. kalau borak kat phone agak susah nak dipanjangkan..
    kalau ckp direct mudah sikit..boleh sentuh psl suasana sekeliling, mknn yg tgh mkn..suka mknn apa..

    ReplyDelete
  4. Achie: xde sape2 pun..dia tu merujuk kepada beberapa orang yang aku communicate..xde kene mengena ngan taman..hahaha
    Elie: yer ker?xkan mula2 nak tanya"hai, ape pendapat awk tentang dasar ekonomi baru"..haha..tu mesti extravaganza kan???hehe
    Ujie: tul tu jie..in person maybe senang skit kot..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. awek ke??
    dia nak tunjuk kat kamu yang dia bosan tu..
    ajak la keluar..
    makan2..
    mesti dia suka..:p

    ReplyDelete