Tuesday, October 4, 2011

Suspek Buang Bayi Diberkas Polis

Hye Readers, 

Smalam kita dikejutkan dengan penemuan bayi yang telah dibuang dari dari tingkat 2 sebuah pangsapuri di selayang. Dalam kejadian jam 7.46 pagi itu, sepasukan anggota polis yang menerima maklumat penduduk mengenai penemuan mayat bayi itu bergegas ke tempat kejadian untuk menjalankan siasatan sebelum berjaya mengesan wanita terbabit yang sedang bersiap untuk ke tempat kerja di sebuah restoran di Bandar Baru Selayang. 

Mayat Bayi Yang Dicampak Dari Tingkat 2
Hasil dari siasatan, Pihak polis telah berjaya memberkas seorang suspek yang yang mengaku melakukan perbuatan kejam itu. Pada mulanya, remaja berusia 19 tahun yang belum berkahwin itu dikatakan enggan mengaku melakukan perbuatan itu, namun polis yang curiga dengan jawapannya terus mendesak terutama selepas menemui kain baru dibasuh yang mempunyai kesan darah, namun suspek memberi alasan itu adalah darah haid 

Suspek Yang Diberkas Oleh Pihak Polis
Aku tak paham kenapa manusia begini dilahirkan di dunia.Nape sanggup dia mencampakkan bayi yang tak berdosa itu setelah 9 bulan mengandungkannya..Aku jadi speechless nak ulas pasal benda nie..aku harap tolong laa jangan ade lagi kes macam nie..

Regards,
-Strider-

4 comments :

  1. bagi je akak kalau tak nak baby tu huhu.setiap anak ni ada rezekinya.kenapalah dibuang.akak nie nyamuk gigit anak pun akak bising dah kat nyamuk tu.

    ni manusia berhati haiwan.

    ReplyDelete
  2. inilah jadi bila nafsu kuda menguasai diri...da buat tak berani nak bertnggungjwb,akibatnya budak yang bersalah menjadi mangsa..

    *lain kali campak je perempuan tu sprti mna dia cmpak baby yang tak bersalah...

    ReplyDelete
  3. kefalahottak die main campak2.mcm haremm!

    ReplyDelete