Monday, December 5, 2011

Diploma Sex and Seduction

Hye Readers,

Gambar Hiasan
Korang semua pernah dengar "Diploma in Sex and Sedution"???Benda nie mungkin tak ada kat sini tapi itu laa course yang ditawarkan oleh Sekolah Sex Austria Antarabangsa di Vienna menawarkan program tersebut dengan yuran sebanyak £ 1,400 dalam tempoh satu semester.

Ylva-Maria Thompson telah membuka sekolah seks antarabangsa yang pertama di dunia untuk mengajar pelajar bagaimana untuk menjadi sorang kekasih yang lebih baik.

"Guru Besar" sekolah tu berkata sesiapa sahaja yang berumur lebih 16 tahun boleh mendaftarkan diri pada "kolej yang pertama di dunia itu...

daripada apa yang aku baca pelajar juga tinggal di blok asrama bercampur jantina di mana mereka dijangka untuk mengamalkan kerja rumah mereka...kira mereka nie belajar lebih kepada practical..Dan pada akhir kursus ini, mereka akan dianugerahkan  sijil kelayakan.

Serius dowh..aku pun taktau ape nak buat kalau ade sijil macam nie..takkan nak masuk meminang pakai sijil nie..mau kena kejar ngan parang oleh bakal pak mertua aku..hahaha

Pengasasnya "Ylva-Maria telah bekerja untuk jangka masa yang panjang atas idea ini dan telah menerima banyak galakan dan faedah...dari siapa aku pun tak tau..

Tapi sekolah ini telah menjadi kontroversi di Austria.Seorang penunjuk perasaan berkata: "Ini bukanlah satu pendidikan tetapi hanya cara yang baru untuk menjual seks."

Kat sana mungkin benda sijil tu laku tapi bila bawak balik sini hampeh langsung tak leh pakai..aku rasa sape ade sijil tu ayat orang mesti power kan???hahahaha...till my next entry...

Sumber: www.dailymail.co.uk

Regards,
-Strider-

4 comments :

  1. giler la..
    menggalak kan maksiat je..
    jangan ada orang malaysia yang nak ambik course tu sudah la..

    heheh..
    depa tau ka maksiat tu apa??

    ReplyDelete
  2. @Fyqa
    tu laaa..pelik2 laa dorang nie..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  3. @diana
    kat malaysia rasanya xde kot kak..hehe..berani dorang nak buat..hehehe :)

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete