Wednesday, December 21, 2011

Suarez Buat Aku Mood Hilang

Hye Readers,


Kucing ini takde mood pun still nampak comel

Hari ini mood terus hilang apabila time bangun pagi tadi aku dapat berita yang penyerang Liverpool Luiz Suarez didapati bersalah atas tuduhan rasis dan digantung 8 perlawanan serta denda £40,000.

Bagi penyokong tegar Liverpool macam aku nie benda-benda macam nie boleh mencacatkan mood aku...since aku pun dah sokong Liverpool way back from 1994..time tu nak tengok live game EPL pun susah...hehehe..

Tapi xpe..more on that bile aku balik rumah malam nanti..Sebab dari pagi aku ade meeting dan petang japgi pun ade gak so masa aku limited hari ini...


Thanks kepada yang singgah dan hopefully mood aku datang balik jap lagi.. aku pun tengah cari  cammana nak hidupkan balik mood aku hari ini...hmmm..korang ade idea x??hehehe :)

Regards,
-Strider-

15 comments :

  1. bznya dia demi sesuap nasi. eh bkn,kan kena cari byk suap sbb utk akak jugak hehehehe

    ReplyDelete
  2. alamak..
    sayang nye..
    kalau 8 perlawanan
    agak2 adala dalam 3,4 bulan jugak eik...
    semoga tak bagi kesan la
    pada pihak pengurusan..takut lepas ni liverpool tak nak dia dah..

    ReplyDelete
  3. yg dio pergi sentuh bab2 rasis nih buat apo..kan dh kecewo sorang fan nih..hehe

    ReplyDelete
  4. ala lan, jgn moody2. jom kita happy2 dn mkan best2.

    ReplyDelete
  5. @KuNanGKuNanG
    hehe..dah terbiasa...huhuhu

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. @~izan~
    tu laa..arini kalau dapat sesuap nasik pun tak selera nak makan..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  7. @diana
    uikss...kena simpan kak..aset berharga nie..kena banned satu season pun kita orang simpan..hahaha

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. @Papa Mifz
    hehehe..ntah laa tapi xde laa kutuk..mungkin dia tatau perkataan tu tak diterima oleh FA

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. @Fyqa
    hehehe..okay..menjelang malam dah okay balik..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  10. @zati embong
    ye laa..perut pun dah rasa lapar..hehe..lepas BW nanti lan makan laa..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete