Tuesday, December 13, 2011

Pemanggil Radio

Hye Readers,

Sy nak ucapkan selamat petang untuk strider yang ade kat sebelah saya..bla..bla..

Hye Readers,

Korang dengar radio tak??aku dengar tapi bermusim..kejap radio nie kejap radio tu..ikut mood laa..aku takde laa follow satu-satu jenis stesen radio..hehehe...

Tapi ape yang aku nak tulis arini adalah pasal orang yang call radio dan sampaikan ucapan..ape motif orang call dan sampaikan ucapan dekat orang yang ade kat sebelah??korang pernah dengar tak ucapan macam nie??Kalau kat sebelah kan lebih elok ucapkan sendiri secara live..hehehe

Sebenarnya tak de isu ape pun..saje je menggatal nak tau kenapa..hehehe..adakah mereka nak mencari populariti bila nama di keudarakan dekat stesen radio..hehehe

Apa-apa je laa..aku nak sambung buat kerja sambil dengar radio jap..hehehe..takde orang nak anta ucapan kat aku ker??sighhh...

--
Regards,
-Strider-

When you got it right, no one remembers,
when you got it  wrong, no one forgets

Send via Gmail for Mr Strider

6 comments :

  1. a'ah..ntah apa2.
    maybe sbb syok dpt ckp kat radio, sebut jelah apa2.

    ReplyDelete
  2. toing toing....... hahaha....
    betul juga lah tu...
    mungkin dia nak bg satu dunia tahu... sabar yer strider...

    ReplyDelete
  3. akak nak ucpkan selamt petang untuk azlan yang sedang tidur..

    hah!!yang tu lagi naya..
    heheh

    ReplyDelete
  4. @Ujie
    mungkin kot..sebab gabra..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. @Alieza Dayasari
    hehehe..okay jer..cuma cam rasa pelik..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. @diana
    haha..tido pun bleh dengar radio pe..hehehe :)

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete