Wednesday, December 7, 2011

Iklan Dating Bersama Virgin Mary Ditarik Balik

Hye Readers,

Macam-macam benda kita boleh dapatkan secara on9 sekarang nie..Lebih-lebih lagi kalau korang pakai ebay..pakej untuk berdating bersama Virgin Mary pun ade...Al-kisahnya ada satu pakej dating yang diiklankan tapi dah ditarik semula oleh e-bay...

'Adult content' ... dating site's eBay page
Iklan Mereka di eBay
Sebuah laman web mencari jodoh BeautifulPeople.com telah menggalakkan lelaki untuk kuar date bersama gadis blonde yang cantik bernama Heather Seychelle, 25 yang memakai gaun Mary yang sexy..memang agak menggoda gadis nie...

Iklan tersebut dibuat untuk tujuan kebajikan (charity) telah ditarik balik oleh eBay sebab dorang kata ade Adult Content..

Greg Hodge, seorang pengarah urusan syarikat dating tersebut berkata eBay menuduh mereka atas tuduhan Adult Posting namun ape yang mereka lakukan hanyalah upload gambar potrait yang bagi aku agak seksi laa..tapi tak tau laa pendapat dorang sebab mereka nie dari barat..

Heather pulak  berkata: "Saya seorang gadis tunggal dan saya menyertai laman web untuk mencari kekasih hati dan berharap untuk berjumpa dengan seseorang yang baik".Dia juga berkata eBay tak seharusnya menarik balik lelongan itu kerana duit yang digunakan adalah untuk tujuan kebajikan.


Regards,
-Strider-

1 comment :

  1. orang kafir nak buat amal dengan cara macam ni pun ada tentangan..
    mujur ada jugak manusia yang nak tentang

    ReplyDelete