Tuesday, December 20, 2011

Nasib Suarez Diketahui Hari Ini

Hye Readers,


Bagi peminat Liverpool, nasib penyerang mereka Luis Suarez akan diketahui hari ini atas tuduhan bersikap rasis terhadad Evra apabila mereka bertemu di Anfield pada Oktober lalu..

Sebenarnya aku pelik kenapa FA England nak amik masa sampai 3 bulan untuk menyiasat kes ini..Suarez sebelum ini menafikan bantahan terhadap tuduhan itu dan meminta supaya Evra mengemukakan bukti yang kukuh..

Suarez mendapat banyak sokongan terutaman dari pengurus Liverpool Kenny Dalglish turut berada di belakang Suarez..Selain itu manager Brighton Gus Poyet, yang merupakan bekas permain tengah Uruguay juga sanggup menjadi saksi di mahkamah bagi membuktikan yang Suarez bukan laa seorang rasis...

Sementara itu pengurus Fulham Martin Jol yang juga bekerja bersama Suarez selama 18 bulan berkata yang dia agak terkejut jika Suarez didapati bersalah...Dia berkata "Di Ajax kami mempunyai pemain dari pelbagai benua dan Suarez mempunyai hubungan baik dengan mereka"

Nampak gaya ramai gak yang memberi sokongan kedapa Suarez dan aku harap Suarez tak dikenakan apa-apa tindakan kerana ia sudah tentu mencacatkan percaturan Liverpool dalam usaha untuk mendaki takhta Liga Perdana Inggeris

Source : LFC Online

Regards,
-Strider-

2 comments :