Saturday, December 31, 2011

Memori 2011

Hye Readers,

Ini merupakan antara 2nd  last entry aku untuk tahun ini..malam nanti dalam lebih kurang pukul 12 aku akan post entry untuk tahun baru..hehehe..tapi sebelum tu aku nak cerita skit ape yang menarik pasal 2011 nie..yang sedih2 dan xbest aku tak citer sebab tak bagus untuk diri dan pembaca...hahaha..

2011 aku bermula dengan percutian le Langkawi dengan kawan-kawan...sebenarnya bukan Langkawi tu yang best tapi sebab quality time dengan kawan-kawan tu yang buat best..even vacation kat PD pun aku nak join walaupun PD tu takde laa jauh mana dari KL nie..hehehe

Terserempak Dengan Norshahrul Plak Kat Langkawi
Balik dari langkawi atau start dari hujung Januari blog aku pun lahir setelah beberapa cubaan sebelum nie gagal..pada awalnya aku pun tatau ape nak tulis sebenarnya tapi setelah beberapa nasihat dan tunjuk ajar dari senior blogger aku teruskan jugak aktiviti blogging aku nie..

Pada March kakak aku pergi ke Hong Kong selama lebih kurang sebulan atas urusan kerja..Seksa gak sebenarnya bila kakak aku takde sebab kakak aku nie tempat aku mengadu nasib atau tiap kali berdepan dengan masalah..tapi yang best bila balik aku dapat jacker ZARA, baju Ed-Hardy dan juga perfume Ed-Hardy..

Antara Hadiah Yang Kakak Aku Bawak Balik

Pada Julai plak separuh impian aku jadi kenyataan apabila Liverpool datang ke Malaysia untuk Asia Tour..aku memang menantikan kedatangan mereka kat sini..sebenarnya impian penuh aku nak tengok Liverpool main kat Anfield..tapi tak ada rezeki lagi nak wat cammana..hehehe :)

Terbaik!!!!!
Pada 2011 banyak gak kawan-kawan rapat aku kawin..Antara mereka yang mendirikan rumah tangga ialah (Ghazali-Nurul), (Zikri-Sharmi), (Fazli-Marina)Kawan-kawan sekolah jangan cerita laa..banyak tak terkira..hehehe..tapi anyway Selamat Pengantin Baru semua.. Oh..tak lupa juga kepada (Zul-Wanny) yang mula bercinta tahun nie..

Banyak sebenarnya yang berlaku dalam 2011 nie...Mix emotion gak laa kalau dipikirkan balik semua..hehe..Tapi bagu aku ia tetap a good year for me and setiap tahun ade memori dan keunikan yang tersendiri..hehehe...

So I hope 2012 nie benda lain plak yang jadi..tak tau what to expect untuk 2012 nie..kalau macam citer 2012 memang teuk laa tapi benda tu setakat cerita jer...hehehe..kalau betul2 jadi mana aku nak cari 1 juta untuk selamatkan diri??hehehe

Regards
-Strider-

7 comments :

  1. expect the unexpected~

    untungnya rapat ngn kakak mcm tu..~
    sy x rapat sgt dgn abg2~ (--")

    ReplyDelete
  2. hahaha smpat lg 2 lan,ayat last xleh blah.haha

    ReplyDelete
  3. salam,

    tahun 2012 ..awak pulak kahwin..hehe~

    adik manja kakak rupanya dia :)


    selamat menyambut tahun 2012
    jumpa lagi tahun depan di maya :)

    ReplyDelete
  4. @zati embong
    hahaha..2012 nak kena cari 1 juta nih..hehhee

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  5. @Ati Masrif
    thank you 4 da wishes..2012 blum leh kawin..cari gf dulu kot..hehhee

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete