Saturday, December 10, 2011

Graffiti Di KL

Hye Readers,

Hari ini jadual aku bz skit plus penat lepas main futsal tournament untuk opis aku..Team aku end up dpt no 3 walaupun mulanya ktorg target supaya jgn dpt tempat last dr 6 team yang bertanding..hehe

Okay..back to main topic and picture kat atas tu..Actually aku amik pic nie kat dalam LRT semalam on rhe way balik..

Abaikan pasal development tu sbb tu sementara jer..tapi ape yang aku highlight adalah graffiti kat dinding sungai tu....

Kalau korang nk tau graffiti tu sebenarnya nmpak lawa lg tp aku tak tau nape dorang nk padam..Sebenarnya aku pun tatau sape yang melukis graffiti dan aku tatau laa benda tu ade lesen x...

Aku harap benda tu di padam untuk memberi laluan utk graffiti baru dilukis..At least tebing sungai tu berhias laa skit..xde laa nmpak buruk...

Okay laa..aku nak sambung jap kerja-kerja aku ang nnt ade masa aku update lg...hehe


Sent from Samsung Mobile for Strider

5 comments :

  1. rasanya penah nampak ni..graffiti ni ada kat sepanjang sg tu kan? mmg nampak elok je..

    *mcmana nak post entry guna samsung mobile tu?

    ReplyDelete
  2. @Ujie
    saya post entry through email..cuma sy sent email ikut phone jer dan bukanya pc..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete