Wednesday, February 6, 2013

#1053 - Zed Zaidi Tak Kenal PSY??

Hye Readers,

Kenal Zed Zaidi??Kalau korang kenal bagus!!!meaning dia masih dikenali oleh rakyat Malaysia..Sebenarnya aku suka Zed Zaidi nie..Dia seorang yang memperjuangkan nasib artis-artis tempatan, walaupun aku bukan artis tapi aku puji sikap dia...

Tapi kadang-kadang ade kelakar gak statement dia nie..Aku terjumpa kat wall fb aku screen capture twitter beliau yang mengaku tidak kenal sapa itu PSY sambil terus memberi sokongan kepada artis tempatan..hehe


Aku rasa untuk orang level macam dia mustahil dia tak kenal sapa itu PSY..Mungkin dia tak berminat dengan artis luar tapi tak bermakna dia tak tahu..Mungkin apa yang dia cuba sampaikan ialah dia tak kenal PSY secara personally...

Apa-apa pun nanti bila PSY datang boleh laa dia bersuai kenal dengan superstar tu...hehehe...Apa-apa pun aku masih meyokong kenyataan Zed Zaidi yang artis tempatan patut didahulukan...hehe..Ade sesapa tak kenal PSY??

Regards,
-Strider-

4 comments :

  1. PSY??? Menatang apakah itu??
    Huhuhuhuhuh.....

    ReplyDelete
  2. HAHA. Tak kenai pulak dah. Hadoi.

    ReplyDelete
  3. akak dah lama kenal psy.sebelum fenomena gangnam style lagi sebab akak kan penonton setia siaran ONEhd..hehe..

    ego la zed zaidi ni..tapi bagus la..dia tunjuk kan yang psy tu bukan siapa2 pun yang nak dibangga2kan sangt..kan??

    ReplyDelete
  4. Itu hanya ayat2 yang dia tak sokong artis luar tu..ehhehehehe
    Kan dia Presiden SENIMAN...
    dah bergaduh dengan ramai artis luar...hehehe

    ReplyDelete