Tuesday, February 26, 2013

#1082 - Zain Dan Rozita Tak Bincang Ke?

Hye Readers,



Pelik-pelik manusia zaman sekarang nie...Tadi aku ade baca berita kat mStar pasal Rozita Che Wan nak kawin dah ngan Zain Saidin pada Julai ini...Few hours later ade pulak berita dari berita dari Harian Metro kata Zain memang nak kawin hujung tahun ni dan bukan bulan Julai..

Adoiyai, dorang nie nak kawin pun tak tahu tarikh bila...Macam main-main pulak aku rasa..Benda serius macam nie perlu ade perbincangan dari dua belah pihak dan satu tarikh yang dipersetujui sebelum boleh umum kat public.

Kan elok kalau jumpa, bincang tarikh yang sesuai, pastu jemput laa sapa yang patut dan last skali baru umum kat public..Ini main umum jer tanpa confirmation kalau tak jadi sapa yang malu??Aku tak tahu laa wartawan yang salah quote tarikh atau pun mereka belum berbincang..

Since dua-dua pun dah besar panjang elok laa bawak berbincang tarikh tu.. nanti bila dah ade tarikh yang tepat baru umum laa ehh..tak payah nak surprise-surprise sangat...bukan tarikh election atau pembubaran parlimen pun...hahaha

Regards,
-Strider-

5 comments :

  1. sorang cakap itik sorang cakap ayam. camni la, nak senang bagi sy je lah kawen. haha

    ReplyDelete
  2. kan.. lepas aku buat entri tu td.. tetibe byk plak yg up pasal zain pilih hujung tahun.. nasib baik aku tak pandai2 letak tarikh betul dlm entri tu.. huahua..

    komen ko sat lg aku balas. agak menarik disitu.. wakaka

    ReplyDelete
  3. paper bukan leh caya..entah2 depa yang belit,...heheh

    ReplyDelete
  4. mrk tak main - main ... reporter yg mainkan mrk sbb nak jual suratkhabar n majalah

    ReplyDelete
  5. Kadang paper ni yang tak betul......
    Tapi takpelah, janji dua2 memang nak kawen..
    Kalau sorang kata nak kawen, sorang lagi kkata taknak kawen lagi haru..... =D

    ReplyDelete