Friday, February 1, 2013

#1047 - Ambil Hati Bakal Mertua.

Hye Readers,

Kesian Dia..Mesti Shila Pening Dengan Situasi ini
Baru-baru  aku ade baca cerita mengenai ND Lala yang munuduh Sharnaaz biadap kerana mengumumkan  secara terbuka bahawa dia akan mengahwini Shila Amzah tanpa berbincang terlebih dahulu(Klik Sini)..Aku ingat nak komen terus jer tapi lebih elok kalau aku tengok apa kata Sharnaaz pasal hal nie..

Smalam Sharnaaz mengeluarkan kenyataan balas tentang isu nie..antara petikan yang aku baca dari portal Roti Kaya ialah “Dia cakap saya ini kurang ajar. Tapi, dalam hal ini, kita kena sama-sama kena saling hormat. Bukan yang muda saja kena hormat yang tua. Yang tua pun kena hormat yang muda juga” Sharnaaz mengeluarkan statement tu selepas dia mendakwa yang ND Lala asyik melarikan diri..

Komen dari pembaca ada macam-macam..Ade yang sokong ND Lala dan ade juga yang sokong Sharnaaz..Tapi dalam kes aku tak menyokong sesiapa kerana mereka artis...Tapi kalau kita buang label artis dorang maybe kita boleh dapat pandangan yang lebih telus..

Pada pendapat aku Sharnaaz tak sepatutnya umum kat media yang dia nak jadikan Shila Amzah sebagai isteri yang sah Dan ND Lala juga tak sepatutnya umumkan yang Sharnaaz nie biadab dalam media..Benda-benda macam nie sepatutnya dibincangkan secara tertutup.

Sharnaaz patut tau sebarang masalah dengan bakal mertua perlu diselesaikan dahulu sebelum dia boleh umum kepada public tentang hasratnya mengahwini Shila..Bukan dia seorang sahaja yang ada masalah dengan bakal mertua..aku yakin ade lagi yang punyai masalah yang sama..

Apa-apa pun aku harap Sharnaaz akan terus berusaha untuk mengambil hati bakal mertua dia..Perkhawinan bukan hanya mengikat dua cinta menjadi satu tapi ia juga harus menyatukan 2 keluarga menjadi satu...AKu harap benda nie tak berpanjangan lagi sebab malu kat orang ehhh....

Regards,
-Strider-

7 comments :

  1. Tak kawen lagi dah keluar cerita mcm tu. huhu. Tak bestla. Sedih gak kalau mak mertua tak restu ni. :') <-- pernah rasa

    Moga lepas ni masing2 ambik iktibar atas kejadian tu ;)

    P/s : Serius bebenor pulak cara comment ni

    ReplyDelete
  2. macam manalah ye Sharnaz bila dah sah jadi menantu kpd ND Lala nanti (kita doakan ada jodoh).., isu keluarga tak perlu hebahkan ke media massa...ini sbg satu pengajaran dan harus waspada.

    ReplyDelete
  3. Buat apa la nak besarkan benda yg sptutnya kecil kan. Kalau dah rasa shahnaz tu biadap tegurla elok2. Bukan nak jaja satu alam. Ish3. Benda yang baik camni tak elok kita buat2 susah. Kang lain jadinya.hikss..dh mcm mak org.

    ReplyDelete
  4. .........dan media sepatutnya boleh off-record benda2 macam ni..tapi bahan berita kan. nak laris macam ni la...benda boleh bawa bincang sebenarnya. :D

    ReplyDelete
  5. salam kenal...apa khabar, teruskan berblog

    ReplyDelete
  6. hahaa ;) nd lala pun tak suke sharnaaz yg panas baran cm tu. haha..

    ReplyDelete
  7. hmmmm... patutnya sama2 ada tolerensi kan.. ni bukak semua cerita kat public

    ReplyDelete