Wednesday, February 20, 2013

#1074 - In Loving Memory Kurt Cobain

Hye Readers,



Hari ini merupakan hari jadi bagi seorang penyanyi grunge yang popular ketika tahun 90an dulu..Kurt Donald Cobain (Kurt Cobain) merupakan seorang penyanyi dari kumpulan Nirvana..Kepada sesiapa yang membesar tahun 90an mesti pernah dengar lagu-lagu mereka nie..

Kurt Cobain merupakan salah seorang artis yang berbakat kerana selain dari menyanyi, dia juga merupakan seorang gitaris dan pencipta lagu bagi kebanyakkan lagu Nirvana...Untuk makluman korang nirvana merupakan salah satu kumpulan beraliran grunge yang sangat popular worldwide..

Namun segelintir artis Hollywood yang hanyut dengan populariti, masalah hidup Kurt Cobain bermula apabila dia mula berjinak dengan dadah jenis heroin yang akhirnya membawa kepada kes bunuh diri yang masih dianggap sebagai konspirasi bagi sesetengah peminatnya...

So, that all for now..bagi peminat Kurt Cobain or Nirvana aku tinggalkan korang dengan lagu "Smells Like Teen Spirit" yang merupakan salah satu lagu favorite aku...If he still alive he'll be 46 yrs old...RIP Kurt Donald Kobain..


Regards,
-Strider-

4 comments :

  1. tu la.. grunge belah2 barat sana tak lari dgn ganja n dadah depa..

    ReplyDelete
  2. dulu xkenal dia ni..tp mula kenal lepas faizal af nyanyi lagu die..hehe

    ReplyDelete
  3. kalau kurt ni buat potong rambut sikit. buat ala ala rambut tercacak mesti nampak hensem. hewhew

    ReplyDelete