Saturday, February 23, 2013

1078 FAM Siasat TMJ

Hye Readers,



Semalam aku ade baca berita yang kelakar (bagi aku) dalam paper Kosmo..Ia mengenai statement FAM yang ingin mengambil tindakan terhadap Tengku Mahkota Johor yang juga Presiden Persatuan Bola Sepak Negeri Johor (PBNJ), Tunku Ismail Sultan Ibrahim

First of all aku bukan rakyat Johor tapi aku dibelakang Tungku Ismail dalam hal ni..So, apa yang Tengku Ismail dah buat???Ia gara-gara kenyataan mengkritik mutu pengadilan Liga Malaysia (Liga M). Setiausaha Agung FAM pun dah keluarkan statement kata nak siasat sama ada Tengku Ismail bersalah atau tak.

FAM nie sebenarnya adalah satu badan yang tak boleh ditegur atau dikritik oleh memana pihak secara sesuka hati..Aku tak paham dimana silapnya jika seseorang itu menyatakan rasa tidak puas terhadap mutu pengadilan sedangkan benda itu benar-benar jadi.

Aku tak salahkan pengadil 100% kerana mereka seperti manusia seperti aku dan manusia akan melakukan kesilapan secara sengaja atau tak sengaja..Sebenarnya dalam kes mutu pengadilan ini aku berharap agar FAM akan keluarkan kenyataan untuk cuba memperbaiki mutu pengadilan.

Namun apa-apa pun kita tunggu je laa apa hasil siasatan dari FAM berkenaan isu ini..Sebelum ini Tan Sri Anuar Musa dan Datuk Seri Shahidan Kassim telah didenda oleh FAM kerana melanggar peraturan yang ditetapkan oleh FAM.

Regards,
-Strider-

7 comments :

  1. aku dah taip komen pnjg2 tadi, terpaksa delete balik.. kang tak pasal dgn aku2 terbabit sama.. huahua.. papepon gudluck la utk FAM.. :P

    ReplyDelete
  2. mutu pengadilan liga super makin teruk dari hari ke hari

    ReplyDelete
  3. FAM dengan TMJ ni sama je..dua2 tak boleh dikritik.TMJ lak belagak konon dia kebal..sama je la dengan FAM tu..

    ReplyDelete
  4. FAM aku tgk macam dah laluk ajer..

    ReplyDelete