Friday, February 8, 2013

#1058 - Blogger Belia Cool

Hye Readers,



Sebenarnya lama dah aku tak join mana-mana sagmen...Kalau ikut label Sagmen aku last aku join ialah Sagmen Kak Diana itu pun tahun Dec 2011 dulu...Semalam aku ade terbaca pasal Sagmen Blogger Belia Cool Hasrul Hassan yang AJ join..

Sagmen macam nie sebenarnya bagus kerana disamping boleh tambah kenalan aku pun boleh cerita serba sedikit pasal blog aku untuk korang baca..So, ini benda yang aku nak kena cerita dalam sagmen ini..

Nama
Azlan Strider (Azlan merupakan nama aku dan Strider adalah nickname dalam alam maya)

Tagline
Dulu aku pakai sharing is caring but now aku dah gunakan when opinion is shared..Ini kerana selain dari pendapat aku sorang aku juga suka dengar apa feddback serta pandangan orang lain dalam sesuatu topik yang dipilih...

Umur
Kalau ikut tahun saya 29 tapi kalau bulan masih 28..hehehe

Url
www.striderbuzz.blogspot.com

Kenapa Anda Seorang Blogger Yang Cool,
Ini kerana saya respect pandangan orang lain..Walaupun orang tu mempunyai pandangan berbeza dengan aku tapi aku tak pernah anggap pandangan orang lain adalah salah kerana aku berpegang pada prinsip "bukan semua orang sama"..hehehe...

So itu laa antara beberapa benda yang aku nak kena cerita..Sebenarnya sagmen ini akan tamat dalam beberapa jam sahaja lagi kerana tarikh tutupnya ialah pada 8 Feb 2013 pada jam 3.00 petang..Ko kepada blogger wanita bekerja yang malas nak turun lunch masih sempat join..hehehe

Regards,
-Strider-

7 comments :

  1. dengan ini kawan istiharkan blogger belia cool 2013 jatuh kpd Azlan the typewriter.. eh Azlan Strider.. :clap:

    ReplyDelete
  2. akak tak boleh join nih!!akak plogger yang hot..suka marah2..eh!!hahahah

    ReplyDelete
  3. ohh..segmen rupanya.

    *entri ni tidak layak sbb salah eja segmen!

    ^___^

    ReplyDelete
  4. you are cool!! hehe. x tau pula yg u dah 28, ingatkn 25..hehe..
    kena panggil abang??? haha..

    ReplyDelete
  5. wah blogger belia cool :D hehe. selamat bersegmen

    ReplyDelete
  6. Rajinnya ber segmen :)

    Selamat bersegmen. Btw, sy muda 8 tahun. hihi

    ReplyDelete