Thursday, February 2, 2012

Promo Panggung Sabtu TV3 Februari 2012

Hye Readers,

Aku jarang tengok TV..hehe..tapi semalam aku ade perasan satu promo TV3 Panggung Sabtu untuk bulan Febuari nie..Stylo gak dia nyer promo..hehehe..kepada yang tak tengok  lagi meh tengok jap..hehehe


Haaa..amik kau..Bila lagi nak tengok Shah Rukh Khan nyanyi lagu rock kapak...yang sorang lagi tu aku tatau plak nama dia..hehehe..Tapi yang aku rasa nak tengok pun Kuch Kuch Hota Hai ngan Sangam kot..hehe..itu pun kalau ade masa..muahahahaha..

Rata-rata yang memberi komen kat Youtube suka dengan promo nie..hehehe..lain dari yang lain..ntah sape punya idea laa buat promo camnie...hehehe..Actually aku  ngan kakak aku tergelak gak bila tengok promo nie..hehe..

Regards,
-Strider-

5 comments :

  1. mmg style arh. huhu bnyk kali dah replay..:)

    ReplyDelete
  2. betul la dik..akak mula2 tgk,terus gelak sorg sbb kuar plak lagu rock kapak tu. terus teringat citer Rock yg que haidar berlakon tu ehehe

    ReplyDelete
  3. hahahhahaha

    idea cikgu shida ni..ahaks

    ReplyDelete
  4. tgk kat tmpat keja..rasa nak terburai je usus ni bro..ehheee

    ReplyDelete
  5. hampeh mung...terkono den tau hahahaha

    ReplyDelete