Monday, February 6, 2012

Shaheizy Sam Dilabel "Bodoh"

Hye Readers,

Pada pendapat aku, seorang artis tak patut bercerita tentang politik kalau mereka sayangkan karier mereka..Aku dapat info dari kawan-kawan yang ade sebuah video yang bertajuk ‘Artis bodoh kutuk pakatan rakyat‘ telah dimuat naik dekat youtube..

Dalam video nie menampilkan Sam Shaheizy, Osman Kering dan Faizal Hussien bercerita tentang perhimpunan Bersih yang pernah menjadi fenomena sebelum nie..Aku tak terkejut kalau ade yang melebel mereka "Artis Bodoh" sebab kalau korang baca blog politik perkataan macam tu memang mainan politik blogger.

Aku rasa artis tak patut related ngan politik at all sama ada dorang nie di pihak kerajaan atau pembangkang..Aku percaya rata-rata peminat artis nie terdiri daripada pelbagai jenis orang dan politik nie mampu membuatkan peminat mereka pecah dua...hehehe


Melalui sebuah pertal hiburan Fuh Santai! sam dikatakan telah menjawab komen tentang video yang telah dirakamkan..(Klik Sini) dan terpulang laa kepada peminat unttk menilai..Aku pulak tak pernah mencampur aduk kan politik dan artis..Pada pendapat aku Sam tetap pelakon berbakat..

Regards,
-Strider-

6 comments :

  1. boleh menjejaskan periuk nasi dia sendiri..

    ReplyDelete
  2. bab politik ni jgn dickp ikutkan...
    sbb mcm2 boleh jadi...
    huhuhu...
    silap ckp .. habis...

    ReplyDelete
  3. sy xtau apa2 psl politik, so mls la mau ckp psl politik..tp sy tgk asal benda yg bkaitan ngan politik ja mesti benda yg buruk..huuhuu....
    artis2 ni pun 1..da tu jd public figure, jaga la sikit attitude kn..

    ReplyDelete
  4. politik tak gila,tapi orang berpolitik ni gila taksub ngan poltik sampah...

    #teruskan berlakon,sy suka lakonan sam ni..

    ReplyDelete
  5. Betul!!! artis jangan campur adukkan politi dan karier...

    ReplyDelete
  6. haha..mcm2...kalo syg kn karier better dok diam2 je jgn bg pape statement bkaitan politik..

    ReplyDelete