Friday, February 17, 2012

Video Lucah Melia Aimelia

Hye Readers,

Semalam aku ade baca pasal video lucah Melia Aimelia...Siapa tu??Jangan tanya aku laa sebab aku pun tak kenal sebenarnya..Tapi bila sampai rumah dan aku google nama tu rupanya dia seorang pelakon yang pernah menjadi Heroin untuk cerita Karipap-Karipap Cinta..

Terpulang pada peminat untuk menilai
No wonder laa aku tak kenal sebab aku tak pernah tengok lagi filem tu..Aku kesian artis macam dia sebab belum sempat dia mencipta nama dah keluar gossip-gossip macam nie..Normally artis-artis yang naik dengan gosip macam nie memang tak lama laa..

Tapi aku rasa Melia (orang panggil melia ker?) akan tampil menafikan dakwaan itu..Menurut apa yang aku baca dari potal Roti Kaya gadis dalam klip video ini mungkin pelanduk 2 serupa..Tapi ape yang aku tau gossip nie dah menambah jumlanh manusia yang sebelum nie tak mengenalinya termasuk laa aku..hehe..

Credit: RotiKaya

Regards,
-Strider-

4 comments :

  1. Fitnah semata-mata kot.. kesian dia..

    ReplyDelete
  2. adoiyai
    dia baru kuar satu dua filem dah ada gossip2 macam nih
    adoi
    dasyat2


    P/S : Nak Minta Tolong Bantu Hans Menang iPad 2 :-

    1) Klik Semua Share Button(Facebook, Twitter, Google + dan LinkedIn)

    2) Komen di entri ini LEBIH Dari 7 Perkataan :-)

    http://denaihati.com/ipad-2-gadget-impian-hans

    ReplyDelete
  3. I pun x kenal... Huhuhu ke sajer nk suh orang knl???

    ReplyDelete
  4. xtahulah nk kata lan, kenal dia pn x,malas nk ambik port.hihi

    ReplyDelete