Wednesday, February 8, 2012

Guna Jin Nak Pass Exam - Apa kata Nur Eilunie

Hye Readers,

Pagi tadi aku ade baca berita kat Star Online pasal seorang budak yang gunakan jin untuk pass dlam exam dia..Percaya atau tak seorang pelajar yang selalu gagal dalam English mengaku yang  boleh lulus dengan cemerlang..

Seorang pelajar yang hanya mau dikenali sebagai Azman 22, berkata dia tak peduli sama ada orang percaya atau tak tapi yang penting dia dapat score dalam exam dia..Mungkin dia rasa yang scoring itu lebih penting dari belajar itu sendiri..

Wartawan yang membuat cover berita nie secara undercover juga menyatakan yang ade lebih kurang 50 kes-kes macam nie..Untuk makluman benda dilaporkan boleh didapati dengan bayaran Rm 350..

Kesian dia jadi mangsa fitnah
Sementara itu dalam kes berasingan yang memang xde kena mengena dengan jin,  Nur Eilunie telah menafikan yang dia putus cinta sebab penjaga gol negara iaitu Khairul Fahmi Che Mat..Dia berkata yang dia putus tunang atas suka sama suka dan bukan sebab orang ketiga..

Regards,
-Strider-

7 comments :

  1. usaha tak nak tapi nak berjaya..
    cemana tu??

    ReplyDelete
  2. nanti bilo dorang kerja tgk boleh guno jin ke tak...

    ReplyDelete
  3. Wah... kalau macam ini kakak pun nak guna jin tolong buat kerja kakaklah... biar jin buat kerja kakak berblog je...hahaha....

    ReplyDelete
  4. sanggup byr bnyk tu nk lulus??huhu..mcm2..

    ReplyDelete
  5. nak guna jin la buat duit pula.hehehe

    #makin sesat kita skg ni !!

    ReplyDelete
  6. nak guna jin la buat duit pula.hehehe

    #makin sesat kita skg ni !!

    ReplyDelete
  7. oo kalau masa kat u dulu ada yang guna toyol..haha bis kantoi hold 3 sem.amekk ko!

    ReplyDelete