Wednesday, February 29, 2012

Cara Untuk Jadi Terkenal

Hye Readers,

Nak jadi terkenal bukan satu pekara yang mudah..Ia memerlukan beberapa elemen di dalam diri untuk menjadi terkenal..Sama ada melalui bakat yang ada atau pun muka yang setebal tembok cina itu adalah pilihan korang sendiri...Kali ini aku share beberapa cara untuk jadi terkenal..

Berlakon Video Lucah Amatur
How to Become Famous
Teknik nie menjadi untuk Kim Kardishian 
Ni cara mudah kalau korang nak terkenal dikalangan lelaki..yang korang perlu ialah release video lucah yang kebanyakannya menggunakan format 3gp..Disebabkan kat Malaysia nie dah banyak pelakon2 tak bertauliah nie..korang disarankan untuk buat scene lain dari yang lain..

Tuduh Selebriti Melahirkan Anak Anda
How to Become Famous
Kalau Mariah Yeater Boleh Tuduh Justin Bieber, Korang Pun Boleh
Ini pun cara senang untuk jadi terkenal..Pergi cari siapa2 artis popular dan start buat tuduhan yang anak mereka itu adalah anak korang..Wartawan memang suka kalau ade berita2 camni..Memang korang akan asyik kena interview je laa pastu..

Memperbodohkan diri di depan National TV
TV3 Pun Platform Yang Bagus Kalau Nak Terkenal
Peluang macam nie memang susah skit sebab korang bukan somebody pun sampai pemberita nak buat ulasan  secara live..Tapi cara terbaik ialah ikut mana2 reporter yang tengah buat ulasan live, rampas microphone dia and nyanyi lagu Baa.Baa Black Sheep..Lepas tu mesti nama korang dalam news prime time for the wrong reason..

Menyanyi
Platform Yang Bagus..Penuh Drama
Menyanyi adalah lagu satu cara untuk menjadi terkenal dengan segera..Dengan adanya beberapa rancangan realiti kat Malaysia nie, menyanyi merupakan salah satu platform yang mudah untuk menjadi terkenal..Contoh penyanyi yang terkenal dengan menyanyi nie ade banyak..korang sendiri pun tau..

Hit Dekat Youtube
"Broadcast Yourself" Memang Sesuai
Ini memerlukan special talent yang korang ade..Kadang2 korang rasa benda tu macam takde pape tapi sebenarnya ade peminat yang tersendiri..Korang tak perlu pandai menyanyi macam Najwa Latiff..Pandai miming macam Cikgu Shida pun okay da cukup...hahahaha

Itu antara beberapa cara untuk jadi terkenal..Tapi sebelum tu biar aku ingatkan yang jadi terkenal nie bukan benda senang..Once korang dah dikenali hidup korang adalah milik public..Jangan harap laa korang nak privacy macam hidup korang sebelum terkenal..So pilihan ditangan korang..hehe :)

Regards,
-Strider-

8 comments :

  1. tp nak msuk tv tunggu ada ujibakat la..kih kih kih

    ReplyDelete
  2. hahaha bro,yg no 2 tu aku suka!kahkahkahhhh

    ReplyDelete
  3. no.. 3 la.. Mau jadi artis seluru dunia.,

    ReplyDelete
  4. Kalau famous tak best. Semua beda susah nak ada privacy. Ni tara yang tak famous pun banyak yang dah kacau hidup, acano tu. hoho . Riak pulak comment camni. hahahahaha

    ReplyDelete
  5. Kalau famous tak best. Semua beda susah nak ada privacy. Ni tara yang tak famous pun banyak yang dah kacau hidup, acano tu. hoho . Riak pulak comment camni. hahahahaha

    ReplyDelete
  6. jgn takut dan khawatir saya produser artis dari indonesia membuka kesempatan untuk para gadis cantik, usia max 23 th, putih bersih, memiliki bakat dibidangnya masing2 misal menyanyi atau akting. silahkan kirimkan biodata yg lkp dan surat permohonan untuk menjadi artis ke email viva_aku@mail.com jangan lupa mencantumkan no tlp yang dapat dihubungi. terima kasih

    ReplyDelete
  7. 0138361523 ku nak jadi artis sex

    ReplyDelete