Wednesday, February 15, 2012

Sazzy Falak Dikecam Kerana Valentine

Hye Readers,

Tadi aku baru lepas baca artikel dari Beautiful Nara mengenai Sazzy Falak yang dikatakan dikecam kerana tweet mengenai Valentine day semalam...Tweet Sazzy berbunyi:-

Pinjam dari Beautiful Nara
Sebenarnya ini satu bentuk gurauan yang mungkin disalah ertikan oleh peminat dia..Kalau kita translate ke bahasa melayu tweet dia akan berbunyi "Kepada sesiapa yang menyambut Valentine, hari ini merupakan hari yang baik kerana harga kembali seperti sediakala"

Untuk seorang public figure sudah tentu Sazzy mempunyai kawan-kawan yang meyambut hari Valentine..So untuk menjawab persoalan Abg Nara tu Yes!!!peminat dia tu sedikit overreact..hehe...Pada pendapat saya tak ade isu pun pasal tweet nie..

Note: Jangan cepat melatah.. :)

Regards,
-Strider-

4 comments :

  1. yup setuju..sy pun tak nampak kat mana melampaunya ayat tu..well, orang kan biasa cepat melatah..asal sebut valentine's je terus nak hentam..upsss!

    ReplyDelete
  2. mungkin apa yang dia kata,bukan sperti yang kita sangka..

    #jgn cpt melatah...betul3

    ReplyDelete
  3. "kepada sesiapa yang menyambut valentine..."
    situ pun dah jelas..kena ingat la kita ni duduk kat malaysia..berbilang bangsa..bukan ada islam je..

    ReplyDelete
  4. sekurang2nya artis kena jaga sensitiviti masyarakat islam .. kalau perkara2 macam nie x leh ditegur , takut kalau ada yg melebihi dari ini , kita dah x leh nak menilai samaada ia benar , boleh , salah atau tidak ;)

    ReplyDelete