Wednesday, February 15, 2012

Bila Tersalah Hantar Mesej Kat Boss

Hye Readers,

Petang tadi sebenarnya ade satu event yang jarang-jarang jadi kat office aku..sebelum tu aku citer skit situasinya.. boss aku nie seorang Head Of  Department and boleh kata agak protocol sikit orangnya and kakak nie plak secretary dia..It`s start when kakak nie nak hantar masej kat aku kat bawah nie..-


For info aku nie kekadang jadi pemangku keje kakak nie bile dia takde..so kalau dia takde kat opis aku laa orang yang boss aku cari..the massage was meant for me tapi aku tatau cammana dia bleh terhantar kat boss..nama kitaorang dah la jauh berbeza..hehehe

So bila boss aku dapat mesej tu dia pun terkejut laa..menurut kak sheila tu dia cam marah skit tapi tatau sebab ape..tapi nasib baik kak sheila nie pandai mengayat..hehehe so dia reply laa balik beberapa msg dan antaranya:- 


Dan selepas beberapa sms ayat manis boss aku pun menerima laa alasan kak shiela tu sambil reply dengan sms yang berbunyi :- 


For info AHS tu adalah initial untuk bos kami..Screen capture nie aku dapat sebab aku suh kak shiela tu foward kat aku massage berkenaan..hehehe

So moral of the story walaupun boss ktorang seorang yang protocol tapi dia still reasonable bila berhadapan dengan situasi macam nie..Nasib baik dia tak sentap ngan kak shiela sebab membahasakan dia sebagai "boss aku" dan bukannya "boss kita"..hehehe..

Regards,
-Strider-

3 comments :