Saturday, February 25, 2012

Another Half of My Soul Is Gone

Hye Readers,

I wanted to write this in malay but it sound sad  until i also cannot stand to type it..On 17th Mac 2003 i lost half of my soul (strength) when my father passed away on the Monday morning..Almost 9 years later which is yesterday i lost another half when my mother pass away on Friday morning at 4.55am...

I`m Gonna Miss you..Al-Fatihah
I think this is the 2nd moment where i have to deal with the pain of losing someone forever..My mother always tell me that i have to be strong and although both of them were not there for me anymore, i still can count on my bro and sis...

Thank god i got sibling that act like my parent and friends that always be there for me..If i can tell her one thing before she goes i think it will be that loving her is food to my soul and im never gonna regret in every single step that i make to love her even though sometime its hurt both of us..

Im gonna stop writting in a few days and be back later..

Regards,
-Strider-

11 comments :

  1. AL-Fatihah Lan.
    smoga ibu lan di tmptkn di kalangan orang2 yang beriman.
    AMin ~

    ReplyDelete
  2. azlan,

    takziah...moga rohnya ditempatkan dikalangan org beriman.

    akak turut rasa sedih. pernah rasa kehilangan bapa 3thn lalu akibat kanser.

    semoga azlan kuat & tabah..spt yg mak azlan mahukan. selalu doa utknya ya.

    ReplyDelete
  3. TAKZIAH UNTUK KAMU SEKELUARGA..AL-FATIHAH..
    SEMOGA TENANG ARWAH DI SANA..MATI ITU PASTI..
    SEMOGA KAMU TABAH..

    ReplyDelete
  4. Innalillahiwainnailahirojiun... semoga both of them sentiasa dicucuri rahmat.. Amin.. sabar ye bro Azlan..

    ReplyDelete
  5. Takziah Striderz.....
    Lama liza tak berkunjung. sorry.

    ReplyDelete
  6. salam takziah dik... akak baca pun sedih,dan akak ingat lg kata2 awak masa kita jumpa ari tu,awak nk jaga mak awak hingga akhir hayat beliau.

    harap tabah hadapi ujian Allah ini. Semoga ibu ditempatkan di kalangan org2 beriman.. Al-Fatihah...

    ReplyDelete
  7. i know u r strong..may Allah give u strength,Amin~
    Al Fatihah..

    ReplyDelete
  8. innalillahi wainnailaihirojiun.......
    im so sorry to hear that....my condolences to u & ur siblings...
    be strong..
    semoga rohnya dicucuri rahmat..bnyk bersabar ya......im sad too......

    ReplyDelete
  9. salam bro...

    semoga bro tabah hadapi dugaan nih...

    semoga roh ibu bro tergolong dalam mereka2 yg beriman ...amin...

    al-fatihah...

    ReplyDelete
  10. Lan, takziah dari akak dengan faizal...hope u are strong okay. percayalah yang pergi tetap pergi, itu perjanjian kita denganNYA. akak pernah melaluinya dan kita sama yatim piatu

    ReplyDelete
  11. takziah. sume yang di dunia ini pinjaman. maka bila die pulang kepada HAk nya apalah daya kita. doa kan yang terbaik. alfatihah

    ReplyDelete