Tuesday, February 28, 2012

Mixed Feeling

Hye Readers,

Bila dah berkawan sampai berbelas tahun setiap benda yang terjadi pasti akan effect perasaan kita jugak kan??itu laa yang terjadi kat aku sepanjang 4-5 hari nie..Mixed felling antara apa yang aku alami dan ape yang best fren aku alami..

Kucing nie pun confused kalau aku cerita
1st of all thank u kepada bloggers dan readers atas ucapan takziah yang diberikan melalui pelbagai medium..sms,twitter, facebook dan juga dari post blog aku nie..Walaupun sedih tapi korang dont worry laa..i`ll be strong..hehehe :)

2 hari lepas plak best fren aku iaitu orang yang membesar sekali ngan aku menerima cahaya mata mereka yang pertama..Tahniah kepada Ghazali dan Nurul atas kelahiran anak sulung mereka yang namanya masih belum diberi..hehehe..Hopefully korang sekeluarga aman sentosa..hehehe..

Malam semalam plak another best fren aku (Ayung) mendapat berita kurang enak apabila motosikal adiknya dicuri betul2 depan rumah...Usaha sedang dijalankan untuk mencari sape punya kerja..walaupun peratusan nak jumpa balik tu memang sikit tapi tak salah laa kalau kita usaha..

So semenjak 2-3 hari ni memang macam2 yang berlaku...Dah takdir Allah s.w.t yang menentukan so kita sebagai hambanya kena laa terima dengan tangan yang terbuka...Thanks pada korang yang still datang ke blog aku walaupun dah beberapa hari aku tak update..

Insyallah mulai besok aku akan start blogging macam biasa..hehe..so until my next entry...

Regards,
-Strider-

4 comments :

  1. kena berbagi rasa..
    tapi tang gembira tu jd kurang kadar gembiranyalah..sbb kesan sedih.

    ReplyDelete
  2. Ramai kawan baik kau yekk!!
    kesian kena curi moto kawan kau tu....

    ReplyDelete
  3. huhu... una memahami perasaan itu coz una pun pernah mengalaminya.. be strong ya..

    ReplyDelete