Thursday, February 23, 2012

Perasaan Paling Teruk

Hye Readers,

Dah 2 hari aku tak menulis apa-apa kat blog nie..Rasa cam lama plak tak update..Bukan malas or takde idea cuma takde mood nak menulis..Ini kira cam welcome back entry aku laa..hahaha(cam bagos2 je nak ade welcome back entry)..hahaha

Untuk makluman korang sekarang Ibuku sedang berada di wad HKL kerana mengidap penyakit Liver Cirrhosis iaitu kegagalan liver(hati) untuk berfungsi..Itu laa punca aku takde mood nak menulis 2-3 hari ini...hehe..So ape yang aku nak cerita nie adalah satu perasaan yang paling teruk aku pernah alami setakat nie..

Perasaan yang aku alami itu adalah bila mak aku bgtau aku yang dia sakit tapi aku takleh nak buat apa-apa...Actually at that time dia sakit bukan sebab penyakit tu tapi sebab ubat yang sedang dimasukan kedalam badan melalui drip..
Ni laa contoh Iv dripping tu
Ape yang aku bleh buat adalah menenangkan dia sambil beritahu yang everything is fine and ubat tu wajib..In fact there nothing i can do expect untuk suruh nurse tu tutup jap dripping tu sebelum sambung balik kejap lagi..Aku rasa cam helpless jer...

But for now my mother dah dalam keadaan stabil sikit dan dalam process recovery..So aku harap dia akan terus recover dan sihat seperti sediakala amin..By the way ade banyak cerita aku nak share pasal HKL nie tapi nanti laa aku buat entry lain..hehehe :)

Note: Pasni kalau aku takde masa aku update entry through email je laa ek...hehehe

Regards,
-Strider-

4 comments :

  1. ida doakan ibu awk cepat sembuh..amin..

    tu la..bila org yg plg kita syg especially ibu kita mst prasaan akan ase cmni..

    smoga dipermudahkan & byk2 berdoa ok :)

    ReplyDelete
  2. bro,berdoa bro..tu yang penting..insyalah mak bro akan cepat sembuh amin3..

    ReplyDelete
  3. dah agak jugak, sbb azlan penah sebut sblm ni. kalau tak, selalu ada update entry.

    moga ibu azlan kuat dan cepat sembuh ya..insyaallah!

    ReplyDelete
  4. saya doakan mak awak sembuh. be strong ya :)

    ReplyDelete