Thursday, February 2, 2012

Neelofa VS Diana Danielle

Hye Readers,


Selamat kembali bekerja untuk mereka yang bercuti semalam..Kepada yang tak cuti teruskan bekerja...hehehe..Hari ini aku nak share cerita dari Roti Kaya pasal ABPBH..Dorang mengandingkan 2 artis wanita popular iaitu Neelofa dan Diana Danielle...

Untuk sagmen gosip dorang kali ini, mereka gandingkan 2 orang selebriti wanita yang kini meniti bibir bibir peminat hiburan Malaysia dan juga tercalon untuk Anugerah Bintang Popular 2012 yang akan datang...

Untuk ABPBH Neelofa tercalon untuk  ketegori Artis Baru Wanita Paling Popular sementara Diana Danielle plak untuk ketegori Pelakon Filem Wanita Paling Popular..Tapi untuk filem aku yang akan datang..korang rasa sape heroin yang patut aku amik berlakon sekali ngan aku...hahaha... :P

Note: Bagi peminat Neelofa dan Diana Danielle Roti Kaya ade buat poll untuk artis nie.. click here

Regards,
-Strider-

7 comments :

  1. akak tak tau cemana neelofa ni boleh ramai pe inat padahal dia belakon cerita apa pun akak tak tahu dan tak pernah tengok dia belakon..heheh

    ReplyDelete
  2. neelofa la mantap

    tapi badan dia ni cepat naik..haha

    dulu rasa slim sikit..

    ReplyDelete
  3. haha..apa ssh amik jerk dua2 nieh..mantap!

    ReplyDelete
  4. dah nak ABPH ni lg ramai nk brgaduh2..janji nmpk popular...satu2nya anugerah yg aku tk sokong...anugerah yg kaya makin kaya..

    ReplyDelete
  5. dari segi muka aq rasa cute diana je...hek3...

    ReplyDelete
  6. eh tak minatlah dengan neelofa tu, harap muka je cantik hahaha

    ReplyDelete