Thursday, February 9, 2012

Kenali Serba Sedikit Tentang Strider

Hye Readers,

Wah..Tajuk nak gempak jer..macam laa orang sibuk nak amik tau pasal Strider nie...Sepatutnya sebelum cuti hari tu aku buat entry nie tapi atas sebab tertentu aku lengahkan..hehehe


Bila check balik draft tadi baru aku perasan yang aku ade hutang satu entry selepas di`tag oleh Cik Lubly..Yang buat aku nak riak skit adalah aku adalah satu-satu jejaka yang di tag oleh Cik Lubly nie..Kalau dia juri Hero Remaja dah tentu aku menang..hahaha..

Aku dikehendaki untuk menjawab bebera persoalan yang dah dikemukakan..Sekali pandang macam sesi interview pun ade..aku sure korang pun mesti nak tau jawapanya so aku jawab je laa sebaik mungkin..Antara soalan-soalanya ialah :-

1. Umur k0rang berapa hr nieh?
- Alamak..baru 27 tapi nampak muda cam 20..hahaha(perasan)

2. Anak n0 brp dr brp adik beradik?
-Anak last dari 6 Orang..

3. Apa h0bby k0rang erk?
-Usually Sports laa..Collecting setem dulu time darjah 2 jer..hehehe

4. 0rg jns apa yg plg k0rang benci?
-Aku takde laa nak membenci..mak pesan tak elok benda2 orang..hehe..tapi tak suka orang menipu..

5. Kalu jmp 0rg mcm diatas tue,apa yg k0rang nak wat?
-Flying kick bulu idung dia..

6. Skang citer pasal KFCM a.k.a apek ader gf baru,apa pendapat k0rang?
-Biar laa dia bercinta ngan sape dia nak..takde kene mengena dengan aku pun..kalau Awek aku lain cerita dia sebat lain cerita laa..

7. Selebriti pujaan anda sape?mesti bkn apek kan?agaga
-Kalau Luar negara Al-Pacino..kalau kat Malaysia banyak sangat..hehehe

8. Lelaki/perempuan xsetia?apa pendapat k0rang?
-Bila cakap soal tak setia sama jer laki ngan pompuan..tapi  mak pesan Kejujuran dan Kesetiaan kena jadikan prinsip hidup.

9. Kalu k0rang tensen k0rang watpe?
-Dengar lagu..Cara paling best hilangkan tension..

10. Pnt x nak jawab s0klan tag aku nieh?haha..
-Takde laa sangat..time exam dulu kena jawab 50 soalan lagi..releks jer..hahaha

11. Suka x kene tag?lalala~
-Depends..kalau kena buat benda senang2 camnie..hehehe

Itu jer laa soalan yang ditanya..soalan tu aku copy paste bulat untuk mengekalkan originality penulis..hehehe..Aku tatau laa aku kena tag orang ke tak..aku pun tak sure kalau aku tag ade orang jawab ke tak..so aku biarkan kosong je laa..hehehehe...

Regards,
-Strider-

8 comments :

  1. oh..ni yg 11 soalan tu..

    anak bongsu..mesti anak emak, sbb byk jwpn 'mak pesan'.. ^__^

    ReplyDelete
  2. dulu kecik2 dulu kalau cikgu tanye ape hobi?jawapan popular mesti kumpul setem kan?hehehe

    bro,skrang umo 20an mude g...lek la...kehkehkeh....

    ReplyDelete
  3. 0hsem br0..kite sebaya..ahaks..

    thanks a l0t br0..

    ReplyDelete
  4. suka je kena tag,tapi tak mampu nak jwap..ehhee

    slmt mlm bro^^

    ReplyDelete