Wednesday, April 2, 2014

#1379 - Entry Tidak Bertajuk.

Hye Readers,

Lama rasanya aku tak usik blog ini. Daripada last entry minggu yang sibuk, rupanya ia menjadi bulan yang sibuk. Hanya 11 post jer untuk bulan March bagi aku...hehehe..Anyway hopefully lepas ini keadaan akan bertambah pulih dan workload akan semakin berkurangan.

Last time aku log ini sebenarnya aku ada masalah nak view G+ orang sekaligus membantutkan usaha nak nak BW kat mereka yang guna G+ sebagai profile...tapi mujurlah kebanyakkannya aku dah hafal URL dan ada yg aku BW dari bloglist aku, .kepada yg aku tak hafal URL tu yg payah skit..hehe..Anyway, Ada sesiapa tau macam mana nak settle masalah ini??

So, that all for now walaupun banyak topik sebenarnya aku nak tulis..So as usual till we meet again dengan entry-entry yang mempunyai isi kandungan sikit..Aku nak spend my time BW jap.. :)

Regards,
-Strider-

23 comments :

  1. Salam berblogging Strider.. mmg aku pun kdg2 ada masalah dgn g+ ni.. ada masa line lembab & nak loading punyalah lembab.. sabar jelah... :D

    ReplyDelete
  2. Tak ada pulak masalah G+ nie...

    ReplyDelete
  3. hei!hei!hei!ptt lama hilang..busy ye...niesa kalau yg G+ sll niesa akan tgk post dorg..huhu..kalau rajin tgk dekat "about" ehehe

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum azlan, memang blogspot ada prob pasal nak follow blog orang lain dengan bloglist. agak payah nak blogwalking bulan lepas. sheila just berpandukan komen2 je.. hehehe kalau dah habis BW melalui komen, baru tengok newsfeed...

    kalau rajin, vote sheila sini boleh? terima kasih...
    http://www.wwwow.my/entry.aspx?id=ddebb946-7f5a-48fa-8539-838cc1d14bbc

    ReplyDelete
  5. Assalam..and welcome back!!
    husna settle part bloglist pastu baru blogwalking yg husna follow..:)

    ReplyDelete
  6. akak paling malas guna G+ tu untuk bw.susah orang nak tau url blog kita.

    ReplyDelete
  7. bz punya pasal entry pon xder tajuk..haha

    #klik iklan..:)

    ReplyDelete
  8. ingat dh merajuk dah sampai xde entry..hahahaha...

    ReplyDelete
  9. hehe qila blogwalking thru bloglist dengan cbox je. Comment sbenarnya susah sikit lah lagi lagi guna G+ tu haa. Sometimes terpergi blog lain lah tu lah hihihihi

    ReplyDelete
  10. lama x update entry bro..ni betull2 entry x tau nak letak tajuk apa..
    digix3

    ReplyDelete
  11. yumida selalu blogwalking melalui bloglist n dashboard..g+ x pernah pulak

    ReplyDelete
  12. dah bw blog sis ... thanks . busy yg dimaafkan . heeee

    ReplyDelete
  13. blogspot mmg selalu pening sejak akhir akhir ni...mcm2 maslah...benda free la katakan.

    ReplyDelete
  14. dah lama aiza tak singgah di sini.. selamat berblogwalking azlan.. semoga urusan berjalan lancar.. menabung ford..

    ReplyDelete
  15. salam. aha sy lagi la teruk..untuk bulan mac ada 7 entry saja :D
    btw, menabung libresse dan ford kat sini :)

    ReplyDelete
  16. Problem pada Google+? Tak pernah lak terkena. Mungkin boleh try guna browser lain. Ada compatiblity issues kot?

    ReplyDelete
  17. Sy byk bw guna bloglist... Sbb x smpt nk bw semua sekali gus..

    ReplyDelete
  18. Boleh tahan lah tu , aku nak kumpul 11 post setahun belum tentu .

    ReplyDelete
  19. Samalah ni Strider.. Nurul pun busy gak Feb membawa ke April ni... boring2 buat posting ke G+ jek.. huhu..

    ReplyDelete
  20. kalau url panjang sikit mesti susah nak ingat.

    ReplyDelete
  21. Haa PC pun dah baik sakit kan... so pasnie boleh buat entry banyak2.. :D

    ReplyDelete