Thursday, April 10, 2014

#1384 - Jersey Liverpool Musim 2014/15

Hye Readers,

Lama aku tak update pasal Liverpool kat sini and hari ini aku nak update mengenai jersey yang mereka akan gunakan pada musim hadapan. 

Jom kita tengok beberapa jersey yang mungkin disarung oleh player Liverpool musim hadapan.





Ini laa Jersey yang berkemungkinan akan dipakai oleh player Liverpool musim hadapan. Seriously pada pandangan mata aku jersey ini nampak cantik tapi aku tak bias, ada gak antara penyokong Liverpool kata jersey ini tak cantik tapi at the end kami semua menyokong pasukan Liverpool dan bukan sokong jersey yang dipakai. #YNWA #TheReds #makeusdream

Regards,
-Strider-

15 comments :

  1. Assalamualaikum azlan, fuyohhh lawa siot. mesti suami sheila simpan hasrat nak beli nanti. hehe ~~~

    ReplyDelete
  2. Suka tgk jersi dorg yg kaler merah.. #YNWA hehe

    ReplyDelete
  3. lan xnak bli ke sehelai..:)
    klik iklan..:)

    ReplyDelete
  4. Cantik-cantik la jersey tu.. moga Liverpool trus sukses!

    ReplyDelete
  5. memang cantik jersey liverpool tu azlan.. warna merah memang warna kegemaran aiza.. menabung churp2 juga.. :D

    ReplyDelete
  6. berharap akan ada org hadiahkan.. he.he

    ReplyDelete
  7. peminat liverpool rupenye...!!! klik libresse

    ReplyDelete
  8. walaupun aku bukan fan liverpool, tp 3rd kit dia lawa gak.

    ReplyDelete