Wednesday, April 16, 2014

1390 - Bloglist Wanted

Hye Readers,



Few days ago aku ada beritahu korang yang aku akan bertukar domain dari blogspot kepada [dot].[com].So, setelah membaca beberapa review kat blog, buruk baik tukar domain and after few days consideration akhirnya semalam aku tukar jugak domain aku tu.

But one things yang aku mungkin tak perasan ialah problem dekat bloglist aku. Selepas aku tukar domain, semua widget di side bar nampak berfungsi dengan baik kecuali Bloglist aku. Memandangkan bloglist aku dah outdated, akhirnya aku mengambil keputusan untuk buang dua-dua bloglist itu dan gantikan dengan dua bloglist baru.

So aku wujudkan 2 bloglist baru iaitu untuk lelaki dan wanita. Disebabkan semalam masa dah suntuk jadi aku hanya sempat letak blog yang berada dalam top commentators aku jer dulu. Dan hari ini aku nk mintak jasa baik korang siapa yang dah letak aku dalam bloglist korang untuk update domian aku nie (jika perlu) and if you want me to return the favor, please tinggalkan url korang di ruang komen so that malam nanti aku boleh edit lagi bloglist aku.

Regards,
-Strider-

18 comments :

  1. hehehehehe... bertukar jugak akhirnya... macam mana nak tukar domain yer...
    nie url teman...

    http://apakehei.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. licha nakkk :) hihihihi..
    dah klik inti utk lan jgk

    ReplyDelete
  3. http://norminieza.blogspot.com/

    klik iklan..:)

    ReplyDelete
  4. wahhhhh piwitt dah ada domain lah hihihihi

    ReplyDelete
  5. hehehe..wah2 dah bertukar dah domain dia.....nanti buatkan untuk akak bleh?akak blanje makan ngan ain zulekha...hahahahhaa...

    http://suriaamanda.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. heeee
    p/s: qila click 5 digi 5 libresse 2 lenovo hohoh

    ReplyDelete
  7. aku punya otomatik tukau! hahahaa...

    ReplyDelete
  8. eh!dh tuka..tp dkat bloglist niesa mcm xde problem je..hehe..
    click ford!

    ReplyDelete
  9. tahniah dah tukar domain sendiri... maju setapak lagi dalam dunia blogging!!yeayyyyy!!!

    ReplyDelete
  10. Tahniah dh de domain sendiri...
    Nk tmpang gak blh...
    http://myfirdz-trulylove.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. tahniah..kemajuan tu.
    kat bloglist akak takde problem utk domain baru azlan ni.

    ReplyDelete
  12. Wahh terbaiklah Strider.. Tahniah. Aku pun tumpang gembira jugak.. Thanks letakkan aku dlm bloglist eh.. :D

    ReplyDelete
  13. Wah tahniah..dah move on ya...Thanks for the bloglist ya..

    ReplyDelete
  14. Tahniah Strider.. semoga sukses selalu :) Timekasi masukkan Nurul dalam bloglist :D

    ReplyDelete
  15. Alhamdulillah... dah maju setapak lagi... :D tahniah lan...

    ReplyDelete