Wednesday, January 9, 2013

#1023 - Kenapa #CutForBiebers Trending?

Hye Reders,

Aku tinggalkan isu pasal rokok elektonik jap dan nak beralih kepada satu isu yang menarik perhatian aku..few days ago beberapa keping gambar penyanyi remaja popular iaitu Justin Bieber menghisap ganja telah tersebar (Klik Sini).

Lanjutan dari kes itu terdapat satu trending kat twitter iaitu #CutForBiebers oleh peminat-peminat setia beliau atau dikenali sebagai Belibiers.So ape yang Cut For Biebers tu???well, its something look like this...



Ini laa apa yang dimaksudkan dengan cut for biebers yang aku dapat dari twitter..Motif dorang buat nie??tak tunjuk kat Bieber yang dorang terluka dengan tindakan Bieber pasal hisap ganja...Sib baik takde orang kat Malaysia buat...kalau tak kena hantar gi hospital mental...

Come on laa, Dia hisap ganja jer kot..Hampir semua artis popular kat sana terlibat dengan penyalahgunaan dadah...Tak sangka aku Justin Bieber famous kat sana sampai sekarang..Aku ingat dah takde orang nak amik tau pasal Justin Bieber dah...hahahaha..

Nasib baik laa fenomena nie tak menular sampai ke Malaysia nie, sebenarnya risau gak aku sebab anak buah aku pun minat Justin Bieber gak...tapi sib baik sekarang dia dah minat k-pop...apa-apa jer laa, janji dia tak buat benda-benda camni...

Regards,
-Strider-

6 comments :

  1. la..kelar sikit je...baik pi terjun bangunan..

    bangang nye depa nih!

    ReplyDelete
  2. jgnlah kat malaysia jadi mcm nie.

    ReplyDelete
  3. perbuatan yg hanya meninggalkan kesakitan dan kesan parut..tak berbaloi...

    ReplyDelete
  4. amboi nak protes pun...esok tangan berparut Bieber bukan kisah pun. hehe

    ReplyDelete
  5. ni bkn minat lagi dah, ni masuk kategori masalah jiwa.

    ReplyDelete
  6. hahaa.. ala.. stakat kelar je? bieber tu tak pasan la~ haha.. len kali tulis nme trus~

    ReplyDelete