Monday, January 28, 2013

#1041 - PANAS!!! - Nazmi Faiz Meroyan Di Twitter

Hye Readers,

New Update on 30th January 2013
-Ade sumber memberitahu sayan yang acoount tweet nazmi ini telah dihack dan bukan tweet nazmi..Since Nazmi pun belum keluarkan apa-apa statement kita nantikan jer statement beliau..

Tajuk ada macam portal-portal hiburan Malaysia tak??hahaha..Kepada mereka yang tak kenal Nazmi nie, dia merupakan salah seorang bintang bolasepak remaja kita yang sedang menimba ilmu di eropah sekarang nie..Aku tak suka nak korek kisah peribadi dia but since dia nak publisiti so aku tolong laa dia..

Aku pernah suarakan pendapat dulu supaya kurangkan publisiti terhadap dia dan biarkan dia tumpukan pada kerjaya sebagai pemain bolasepak dan pelajaran dia (Klik Sini) Tapi apa bila aku baca tweet dia dari twitter Klubbkidd aku jadi meyampah pulak...So apa yang dia tweet???berikut adalah tweet dari Nazmi:-








Pertama sekali abaikan je laa english dia yang berterabur tu..bukan sebab tu aku meyampah walaupun ramai orang gelakkan dia kat twitter..hehehe..Aku tak tahu apa masalah dia ngan pompuan tu tapi yang aku tak suka sampaikan babitkan Aidil Zafuan plak tu..

Aku tak tahu apa motif dia babitkan Aidil Zafuan sekali, kalau dah kena game ngan awek diam-diam sudah..apasal nak bagitau satu Malaysia..Aku bukan peminat Aidil pun tapi at least dia kena laa respect Aidil as a teammate dan senior dia..

So lepas nie mesti akan ada orang tanya dia apa sebenarnya yang terjadi...So dapat laa dia cheap publisiti dari private life dia punya masalah..Oh Bulan, Roti Kaya, etc pasti ternanti-nanti penjelasan dari Nazmi..Nasihat aku kepada adik-adik diluar sana, jangan libatkan orang kalau korang kena tipu ngan bf/gf..hehe :D

Regards,
-strider-

10 comments :

  1. itu lah dia, player malaysia.... baru naik sikit dah mula macam2 cerita tak elok yang kuar.. ish ish ish

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa..dia takut orang lupakan dia kat portugal kot..hehe

      Regards,
      -Strider-

      Delete
  2. huhu. mungkin dia boleh cari publisiti dgn improve skill dia dalam bola sepak kan bro. sbb potensi dia cerah.

    ReplyDelete
  3. macam2 ceritalah skrg ni. heboh dh citer ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..kalau nazmi nak perhatian now he getting it..hehehe

      Regards,
      -Strider-

      Delete
  4. dia terjebak ni... terjebak nak jadi selebriti kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa..tengok geng2 dia semua popular..maybe dia nak sikit kot..hehehe

      Regards,
      -Strider-

      Delete
  5. Kelakar tau..
    Actually pagi2 buta tadi baru perasan isu ni.....
    Ni isu bebudak je...
    Btw, i nampak ur tweet untuk fiella_love..
    =P

    ReplyDelete