Wednesday, January 23, 2013

#1038 - Menteri Dan Victorian Cigarette

Hye Readers,

Sekali lagi aku datang dengan entry Rokok Elektronik (RE) dan masih berkisar dengan ulasan dari menteri Kesihatan pasal keburukan RE nie..Since media kita pun suka lapor benda negetif jer, so sebagai seorang vapers biarlah aku jadi media tak rasmi untuk RE nie...



Korang cam gambar diatas???gambar nie aku amik dari official website Victorian Cigarette (VC) yang juga merupakan salah satu brand RE yang berada dipasaran...Gambar mempunyai 1001 makna dan it could be anything..Mungkin menteri tu nak datang rampas product VC sebab jual produk mengandungi nikotin...

Mengikut pendapat aku gambar  nie mungkin diambil ketika dia datang melawat booth VC dalam satu exhibition yang aku pun tatau..Pendapat aku pun berdasarkan satu video VC yang aku jumpa seperti di bawah..Kalau korang tengok mesti rasa nak beli satu..hehehe


Aku tak nak buruk-burukkan product VC mereka punyai tujuan yang sama..memperkenalkan alternatif lain untuk merokok tambahan aku pun tak pernah try..Tapi aku ade beberapa soalan yang masih perlu dijawab..antaranya adakah penggunaan VC mempunyai  kesan sampingan seperti RE yang aku gunakan sekarang??

Vapers atau tak korang sendiri boleh nilai...Aku ingin mendapatkan kepastian adakah RE merbahaya atau RE yang tak berdaftar dengan Kementerian yang merbahaya??Itu adalah dua benda yang berlainan....credit kepada vapers yang menjumpai gambar ini..hehe #VapeOn

p/s: Untuk artikel lain mengenai Rokok Elektronik Klik Sini

Regards,
-Strider-

5 comments :

  1. hahha issue ni na dah cmmnt kat bbm kat Lan =D

    ReplyDelete
  2. keyword paling hits kat blog nih...heheheh

    ReplyDelete
  3. Aku pun konpius pasal RE sebab maklumat macam tak telus...
    kenapa nak halang tanpa data saintifik dan sekarang tengok ini lak..macam ada sesuatu yang tersembunyi..hemmm

    ReplyDelete
  4. susah nak cakap, saya pun sedang menunggu keputusan selanjutnya.... hajat hati nak beli vapor terpaksa ditangguhkan dulu.

    ReplyDelete