Saturday, January 12, 2013

#1026 - Tipikal Astro Program

Hye Readers,



Aku kadang-kadang sakit hari jugak dengan astro nie..Ini semua gara-gara "Pertandingan" Maharajalawak  Mega yang dianjurkan oleh astro...Kenapa aku letak perkataan pertandingan??Sebab at the end of  Maharaja Lawak Mega mereka akan mengumumkan pemenangnya..

Bagi yang mengikuti Maharaja Lawak Mega kali ini pasti aware dengan pengumuman astro yang tiada penyingkiran pada episod lepas dan semua kelima-lima peserta akan mara ke pertandingan akhir.Actually aku suka ngan kelima-lima perserta sebab mereka lawak and its a good news.

Cuma aku tak suka cara Astro mengendalikan Maharajalawak Mega ni dan merasakan penonton seolah olah ditipu apabila setelah penat lelah orang mengundi end up dia kata semua selamat...Benda nie bukan baru bagi astro sebab dari zaman Akedemi Fantasia dulu Astro dah buat perangai macam nie...

Sebenarnya bukan aku seorang jer yang perasan benda-benda macam nie..Even Hans Isacc dan Harith Iskandar pun merasakan apa yang astro buat nie hanya membazirkan duit pengundi Maharaja Lawak nie...


Well, aku nak marah lebih-lebih pun tak boleh sebab aku tak mengundi pun..The reason aku tak mengundi ialah sebab yang sama terjadi kat Akedemi Fantasia dulu..So, since aku rasa aku dah kena tipu baik aku tak payah mengundi untuk apa-apa program astro lagi...hehehe

Sebagai penganjur keputusan tetap di tangan mereka..kalau dah undang-undang mereka kata boleh skip penyingkiran apa boleh buat kan???So aku harap next time astro akan make it fair setiap kali mereka menganjurkan pertandingan...Undi masuk balik pun takpa..At least pengundi boleh buat pilihan mereka...

Regards,
-Strider-

6 comments :

  1. saya tag awak :)
    http://beruangbuluh.blogspot.com/2013/01/25-fakta-tentang-beruangbuluh.html

    ReplyDelete
  2. leeza tak ada channel mustika... hmmmm

    ReplyDelete
  3. ape pun Na sokong Jambu..tp tak penahVOTE jugak..well said..smua org pun mmg taw cara astro nk kait duit...kekonon kata sepakat dari juri laa xnk ada penyinkiran..so buang laa undian tu kan..
    Na sokong pendapat LAN!

    ReplyDelete
  4. Betul gak bro...
    Patut 4 orang jer masuk final..tapi kali ni lima...maka persaingan makin sengit..
    Macam tak adil buat kumpulan lain...hehehehe

    ReplyDelete
  5. da takde astro..da potong ..ade unifi jek..so tatau pape dah psl MLM hehehe

    ReplyDelete
  6. hmm ye tak ye bro. bila aku duk fikir balik, depa tak buang org pun minggu ni. huhu

    ReplyDelete