Wednesday, January 30, 2013

#1043 - Apa Yang Korang Nak?

Hye Readers,

Pinjam Banner Kak Diana
Entry kali ini aku dapat ilham dari entry Kak Diana yang ini..Blog aku berubah dari masa ke semasa dan sekarang entry aku more kepada pandangan peribadi tentang sesuatu topic.So lepas baca entry Kak Diana smalam aku terpikir apa salahnya aku buat entry berdasarkan apa yang korang minat nak baca kan??

So aku listdown topic-topic yang aku yang aku rasa aku boleh share pendapat aku ngan korang walaupun pendapat aku bukan 100% betul..muahahahaa..

1) Trending News
2) Kisah Artis
3) Bolasepak EPL dan MSL ( Big club news sahaja)
4) Perhubungan atau Percintaan (budget Dr Love)
5) Berita Tempatan (bukan copy paste news)
6) E-Cig/Rokok Elektronik
7) Others (Nyatakan)

Ade beberapa topic memang aku jarang sentuh mungkin kerana kurang ilmu didada seperti bab-bab agama..Bab agama nie aku lebih suka membaca dari menulis sebab bab agama kena cerita tentang fakta dan bukan suka-suka bagi andaian..

Sama juga macam topik politik..Topik itu sangat sensitif sampaikan aku pun tak tahu yang mana betul dan mana salah..So baik aku keep the opinion to myself, Aku akan cuba memuaskan hati semua pihak dan maaf laa kalau ade terkasar bahasa dan terlanjur kata...

Regards,
-Strider-

22 comments :

  1. News, hiburan, MU (wajib) mesti nak baca....
    Betul.. Sokong bab agama tu..
    Kalau kurang ilmu didada jangan cuba bicara soal agama.....
    Politik pulak menyampah la.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Man U??alamak rival team tu..hehehe..tapi takpe, sebagai blogger kita tak boleh bias..nanti i buat entry pasal man u kalau ade benda menarik..hehehe

      Regards,
      -Strider-

      Delete
  2. lebih kepada kepada cara penulisan yang santai & simple, tak kisah apa pun isunya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank bro...aku akan try to keep it simple..hehe

      Regards,
      -Strider-

      Delete
  3. #VapeON bro....hahahahaha

    ReplyDelete
  4. Tapi blog lelaki jarangw nak cerita pasal hal sendiri..kan...ada tapi susah lanakjumpa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe..tepat sekali kak..saya memang jarang citer pasal diri saya..tapi akak punya pasal nanti saya buat special entry cerita pasal diri saya khas untuk akak..hehehe

      Regards,
      -Strider-

      Delete
  5. Isu yg ringan & gaya penulisan yg santai :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks untuk feedback kak..saya pun tak reti nak kupas isu berat-berat nie..hehehe

      Regards,
      -Strider-

      Delete
  6. Akak mmg prefer entri pandangan peribadi...boleh tukar2 idea.

    Artis..kurang gemar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. okay kak..thanks 4 da feedback..nanti kita share2 pendapat..hehehe

      Regards,
      -Stider-

      Delete
  7. Tak kisah pun mana2.

    Asalkan menarik. Kalau org mcm awak, yang pandai menulis ni apa2 pun jd best.
    Tp sy tak minat kalau pasal bola. hewhew

    P/s : Blog awak ada dalam blog pilihan saya di entry terbaru . byebye

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer ker???terima kasih laa atas compliment tu..sy amat menghargainya.. :D

      Regards,
      -Strider-

      Delete
  8. paling takut topik politik. haaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes..politik bahaya woooo..silap hari bulan leh kena saman..hehehe

      Regards,
      -Strider-

      Delete
  9. Aku lebih suka baca skop bro sekarang ini..pendapat dari hati bro macam kes RE tu...

    Walau apapun as blogger kit akena luaskan topic agar tak kering idea kan...
    Aku tak kisah janji cerita best..hehehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyallah bro..kalau ade ilmu2 yang aku pelajari pasal Rokok Elektronik nie aku akan share ngan semua orang..

      Regards,
      -Strider-

      Delete
  10. MACAM KOMEN MASUK SPAM JE..RASANYE LA..CER CHECK.HEHEH

    ReplyDelete
    Replies
    1. takde laa kak..sy memang buat moderation utk komen walaupun sy tak pakai pop up dah sekarang..hehehe

      Regards,
      -Strider-

      Delete