Saturday, January 19, 2013

#1034 - Farah Fauzana Bermadu Atau Dimadukan

Hye Readers,



Tahniah diucapkan kepada Jozan kerana berjaya menjadi juara untuk Maharajalawak Mega yang berlangsung semalam kat Johor Baru...Kali ini aku bukan nak cerita pasal Maharaja Lawak Mega tapi ia berkenaan dengan kenyataan Fara Fauzana yang aku baca kat Mstar semalam.

Fara Fauzana berkata, dia tidak mempunyai masalah untuk hidup berpoligami sekiranya tidak mendapat halangan daripada bakal madunya itu dan statement itu mengundang pelbagai reaksi dari ramai orang termasuk kawan-kawan aku sendiri..hehehe

Ade yang berpendapat sikap terbukanya itu harus dipuji kerana ramai orang yang sanggup menjadi isteri kedua secara sembunyi-sembunyi tanpa pengetahuan madu mereka.Ade juga berpendapat senang untuk menjadi isteri kedua tapi kenyataan farah mungkin berbeza jika dia merupakan isteri pertama..

Reaksi untuk menjadi madu seseorang dan juga menerima seseorang sebagai madu sememangnya berbeza..apa pulak pendapat uolss girls??Aku sendiri susah nak memberi pendapat kerana aku bukan seorang wanita dan belum tentu aku paham perasan mereka..hehehehe

Regards,
-Strider-

11 comments :

  1. betul, adakah dia akan setuju dengan mudah kalau dia isteri pertama?

    ReplyDelete
  2. Fara fauzana punya statement ni mcm bagi hint yg dia akan menamatkan zaman bujang nya x lama lg.

    ReplyDelete
  3. hmmm... entah.. xtaw lah nak ckp cmna kan

    ReplyDelete
  4. Xsalah jadi isteri no 2 dari berlaku maksiat yg bnyk..hehe

    ReplyDelete
  5. madu makanan tu manis. tapi kalau madu dimadu-madukan dalam nikah kahwin ni....susah nak cakap. banyak pahit dari manis selalunya.




    ReplyDelete
  6. Siapa dalam dunia ni suka dimadukan...kikikiki.

    ReplyDelete
  7. @smbotak
    mungkin berbeza mungkin sama..who knows??hehehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  8. @the malay male
    tu laa..macam tak lama lagi jer..tapi ngan sape???jeng..jeng..jeng...

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  9. @aku HaniAsyira
    kalau hani kat tempat fara fauzana??hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  10. @man
    betul tu man..aku sokong statement tu..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  11. @Aien Alien
    tu laa kisah tentang madu nie macam2 versi kita pernah dengar..ade yang elok..ade yang tak..tapi yang elok kita jadikan tauladan dan yang buruk kita jadikan sempadan..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete