Thursday, January 31, 2013

#1045 - Mr/Mrs Anonymous

Hye Readers,

Kalau korang perasan sesetengah entry aku pasti akan ade komen dari Mr/Mrs Anonymous yang aku tak ketahui asal usulnya...Ini disebab sesetengah entry seperti entry Rokok Elektronik aku akan share kepada pengguna Rokok Elektronik yang lain dan bukan semua orang ade Goggle Account.

Tapi aku tak pernah menghalang Anonymous untuk komen entry aku asalkan mereka berbudi bahasa dan komen dia tu sesuai untuk tontonan umum...Dengan ini aku nak ambil kesempatan untuk menjelaskan komen Anonymous yang nie..


Sebenarnya aku bukan seorang seller atau dealer..Aku hanya pengguna biasa dan sebarang entry mengenai Rokok Elektronik tak menguntungkan aku pun..Aku buat sebab aku suka dan menjadi tanggungjawab aku untuk mengimbangkan berita-berita yang aku rasa berat sebelah..itu jer..

Mengenai koleksi Rokok Elektronik tu pulak ia adalah gambar ketika kami berkumpul ramai-ramai dan terdiri dari kawan-kawan abg aku..kalau aku ade duit untuk kumpul koleksi macam tu, aku rasa aku dah tak payah keje kot..hahaha..

So itu je laa dulu setakat nie..Mungkin malam nanti aku sambung topik lain...korang pulak macam mana??pernah terima komen2 Anonymous yang bukan berbentuk Spam??Siapa kat sini yang setting Anonymous tak leh komen???cer gitau...hahahaha

Regards,
-Strider-

9 comments :

  1. saya dah block anonymous utk komen. banyak yg jenis suka mencarut dan condemn org tanpa usul periksa. ayat mcm bagus.

    ReplyDelete
  2. AJ dulu bagi gak anonymous ni komen..
    Tapi makin lama, makin merepek pulak komen2 mereka ni...
    Sampaikan ada kelucahan melampau...
    So nak senang cerita..
    Bye2 anonymous.....

    ReplyDelete
  3. Angkat tgn!
    Akak mmg set anon takleh komen. Jahat sgt ke..? ^__^

    ReplyDelete
  4. pernah jugak terima komen daripada anonymous ni. mujur dia cuma bagi info atau perbetulkan kesalahan, dengan tatacara yang berhemah.

    spam? ni yang tak boleh blah sebenarnya...

    ReplyDelete
  5. sy disable kan komen anonymous..coz byk kasi link yg ntah pa pe
    tp klo jumpe yg baik...bez jgk...
    follower ke 378

    ReplyDelete
  6. Setakat ni alhamdulillah tadak lagi komen dr anoymousss (ceh eja pun dh salah ni)

    Sy bukak ja bg comment utk Anoy 2 sekalian . hehe. taktau la pulak ada sampai jenis mcm tu. Kena buat disable la lepas ni. Nak kena ambik pengajaran ni :p

    P/s : Blog sy tak pamous , tu yang tadak kot anoy yang spam mengarut. hehe.

    ReplyDelete