Saturday, July 9, 2011

Concept Design iPhone 5

Hye Readers,

Kali ini aku nak share ngan korang gambar-gambar concept phone untuk produk apple terbaru iaitu  iPhone5 yang dikatakan bakal keluar tak lama lagi..


Aku bukan peminat apple sangat tapi just untuk sharing ape salahnya..mungkin ada diantara anda yang penggemar iPhone..so untuk spec aku tak tau sgt sbb aku tak guna iPhone tapi dikhabarkan mempunyai camera  8-megapixel with 1080p video shooting capabilities. Untuk iPhone baru nie juga camera kedua yang terletak di hadapan juga mempunyai definasi tinggi atau HD..nak citer banyak pun aku tak tau jadi jom tengok gambar..






Sama ada nama dia iPhone 5 atau iPhone 4gs, phone nie memang agak berbeza sedikit dari iPhone 4 yang ade di pasaran..dengar kata apple engineer sedang merangka produk untuk genrasi ke-6 iPhone iaitu iPhone 6..nanti kalau ade apa-apa news aku inform kat korang..heheh

So itu je laa dulu untuk kali ini..untuk maklumat lain tentang concept phone nie korang leh klik sini..till my next entry!!!

Regards,
-Strider-

5 comments :

  1. nakkk! da keluar nnt tolong belikan. hahaha. :p

    ReplyDelete
  2. Whoaa cantik la iPhone5 ni...huhu bila lah sy boleh dapat iPhone...

    ReplyDelete
  3. geeds: erk..setakat nak tolong belikan boleh kot..hehehe..

    Aemy: ntah laa..tunggu dia sampai malaysia dulu kot..hehhehe :)

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  4. mesti nuff tengok ni dia bagi buffered earning iPhone..hehhe

    ReplyDelete
  5. ye ker kak??hehe..kalo dia bg saya terima jer..hehehe

    Regrads,
    -Strider-

    ReplyDelete