Sunday, July 31, 2011

Bulan Puasa Datang Lagi

Hye Readers,

Selamat menjalani Ibadah puasa untuk semua umat islam di mana jua anda berada..hehehe..macam iklan kat TV plak..heheh..setelah 4 hari aku tak online entry aku kali nie just nak ucapkan selamat berpuasa kepada semua umat islam yang berpuasa..kepada yang suka ponteng puasa tu cuba laa untuk puasa penuh tahun nie..time raya mesti feel giler..hehehe

Bulan puasa datang lagi and setiap kali bulan puasa datang dia memberi kelainan dalam aktiviti harian aku..hehe..setaip bulan puasa berbeza dengan bulan puasa sebelumnya…Untuk tahun nie aku tak tau laa plak ape yang terjadi..hehe

Selama 4 hari aku mengilang dari depan PC membuatkan aku hilang idea ape yang nak di tulis..hehe..nak cerita pasal bola pun da basi..hahaha..tapi aku nak buat entry aku kali nie pendek jer sbb aku nak tengok blog2 orang lain and baca ape cerita yang berlaku..hehe..

So sekali lagi Selamat Menyambut Bulan Puasa dan nak cakap Selamat Hari Raya pun awal lagi..hehe..till my next entry!!

Regards,
-Strider-

10 comments :

  1. selamat berpuasa...
    mintak maaf ye kalau ada kata2 akak yang kamu kecik hati atau
    ada apa yang akak buat kamu tak suka..
    mintak maaf zahir dan batin..:)...

    ReplyDelete
  2. kte pun lme xupdate jadi blur..

    lan,selamat berpuasa=)

    ReplyDelete
  3. sy dah lama hilang baru kini nak kembali..hehee

    Selamat menyambut bulan puasa dan selamat berbuka fren^^

    ReplyDelete
  4. slmt berpuasa..Alhamdulillah selesai dah sehari utk hari ini...=)

    ReplyDelete
  5. Terima kasih semua atasa ucapan menyambut ramadhan...

    Best Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete
  6. Selamat berpuasa juga lan :)

    ReplyDelete