Sunday, July 10, 2011

Dimana Trakkers Berehat??

Hye Readers,

Mood aku nak tulis kurang skit arini…mungkin sebab aku pasang niat nak explore blog yang aku da lama tak singgah dan tak pernah singgah..hehehe..

Tapi aku nak tinggalkan korang dengan beberapa gambar yang menunjukkan di mana trakkers berehat..hahaha..kalau dorang nie kawan aku jangan harap aku nak ikut dorang di jungle tracking..hahaha..enjoy!!!













Amacam??korang berani nak follow dorang tido camtu??kalau aku tak payah mendaki pun takpe.tilam kat umah lagi best..hehehe..till my next entry..

Regards,
-Strider-

14 comments :

  1. Haha gambar 2nd last tu paling cool la! Berani betul dorg ni...klu sy yg gayat ni mmg surrender la awal2 :p

    ReplyDelete
  2. hahah..nmpk best je..i want to follow them..hahaah

    ReplyDelete
  3. huhu. gile nih kalo jatuh. haihhhh

    ReplyDelete
  4. btol2 ke?

    huwaaaaaaaaaaaaa cik scya gayat T.T

    ReplyDelete
  5. ya Allah.. kalo mati ta sempat ngucap tu.. hahaha.. BERANI GILER!!!

    thanx visit my blog :)

    ReplyDelete
  6. perghh.. kawan tgk gmbr je pon dah rasa gayat dah ni.. keh3x

    ReplyDelete
  7. kalau aku
    setiap masa akan fikirkan
    bila la kau nak jatuh nie..

    tak lena tido..

    ReplyDelete
  8. Suka mendaki. tapi takle sampai berani buat aksi camni.

    ReplyDelete
  9. hahahaha
    yg x thnnya gmbr ke 2 last tu siap tilam bagai

    ReplyDelete
  10. pernah tgk!jat seorg yg sgt gayat.

    sekian

    O.o

    ReplyDelete
  11. berani nya..
    kalau jatuh cemana la gamaknya muka depa..
    eheheheh

    ReplyDelete
  12. Aemy: sama laa kita..klu nak mendaki caru tmpat yang tak tinggi..hehehe

    Sonia: nak follow??nanti aku cari no contact dorang..hehehe

    M&M: kalau jatuh buat kenduri je laa..hehehe

    scya: ntak laa rasanya betul2..tapi kalau ade yang edit pakai photoshop tatau laa plak..hehehe

    syue: memang berani dorang nie..hehe.. :)

    Fariq: sama laa..sanggup panjat sampai puncak baru tido..hehehe

    Ikhram: yup..kalau terpaksa tido pun blum tentu aku lena..hehehe

    syahira: tu laa..cammana dorang leh hike sambil bawak tilam??hmm..

    Jat: hehehe..kita serupa.. :)

    Kak Diana: ini kes kalo jatuh xyah cari da mayat..confirm tak jumpa..hehehe

    Honey: mari laa kita sesama tak tido..hehehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete