Wednesday, July 13, 2011

Cari Idea Jap

Cari Idea

Hye Bloggers/Readers,

Hari ini aku tak tulis pape kot melainkan nak cari idea ape nak tulis tentang kes kenaikan harga astro baru-baru nie..

Aku dapat idea ni dari sini..kalau aku buat entry and post kat situ okay laa gak kot sebab aku memang tak setuju plus aku rasa tak berlaloi nak naikkan harga..hehe

Ape pendapat korang plak??blog laa pasal nie pastu post link korang kat situ..untung trafik meningkat skit..oka laa..aku nak membalas komen dan kunjungan korang jap..hehehe

Regards,
-Strider-

3 comments :

  1. kalau nk naik harga biarlah berbaloi dengan apa yg dia offer.

    ReplyDelete
  2. ok jugak tu..kamu buat la..
    akak pernah sekali buat entry pasal bolasepak link kan ke astro arena..

    ReplyDelete
  3. Jat: a`a..betul tu..hehehe

    Kak Diana: tu laa..tapi penyakit malas tu datang laa plak..nanti ade mas sy tulis laa..hehe

    Regards,
    -Strider-

    ReplyDelete