Tuesday, July 12, 2011

Justin Bieber VS Shia LaBeouf

Hye Readers,

Tadi aku ade terbaca kat paper yang Justin bieber nyer gf iaitu saloma Gomez minat kat hero transformers tu..

Aku tatau laa citer nie baru ke tak sebab aku tak ikut pun sangat perkembangan dorang nie..cuma kesian kat bieber sebab gf dia minat orang lain..

Aku pun ape lagi..capai hp and call dia..walaupun awek dia tu tak cakap cinta tapi terbakar laa gak bile dapat tau yang awek dia tergedik bile jumpa shia LaBeouf ru..

Ape nasib aku nie abg Lan???
Tapi aku rasa justin bieber mesti tak kesah punya sebab dia pun popular gak..mesti ramai yang nak ngorat dia..dia ade cakap yang dia nak cari awek melayu plak pasnie..awek omputih tiada kesetiaanya katanya…

Shia LaBeouf plak call aku and kata suma takde pape..bukan niat dia yang nak sailang(rampas) awek si Bieber tu Cuma rezeki datang bergolek macam ayam golek..aku mmg tak halang niat dia nak bercinta ngan Selena nie sebab dia lagi stylo dari Bieber..haha


Peluk sikit je abg Lan..kata Amerika!!!!

Kepada bieber jangan laa kecik hati sangat…bawak-bawak bertendang…setakat ambik gambar peluk-peluk tu biasa laa..kata AMERIKA…hahaha

p/s: motif entry???aku pun tau citer Hollywood laa beb..hahaha

Regards,
-Strider- 


5 comments :

  1. wahhhhh!!
    aku suka entri niii!!
    kalau aku jdi selena kan aku pilih shea
    sbb bieber agi muda dri dia
    agipun transformer 3 hot kt pwgam
    msti shea labouf ada duit byk skrg ni

    haha.dasar mata duitan

    ReplyDelete
  2. aku suka shea laboooouuuffff lgiii
    dia machooooooooo
    dan suara garaaauu
    grrrrrrrrrrrrr
    kau bleh jdi reporter gosip barat ni
    aku suka bca post mcm ni

    ReplyDelete
  3. motif komen:

    akak kenal justin bieber tapi justin bieber xkenal akak..huhu

    ReplyDelete
  4. Haha..ek eleh, x cool la JB ni sikit2 jelez :p haha..

    ReplyDelete