Friday, December 6, 2013

#1290 - ADRIANNA SYAZ FIRST GIVEAWAY

Hye Readers,

Malam ini aku nak join satu Giveaway yang dianjurkan oleh Adrianna SyazRamai gak kawan-kawan yang dah join GA nie dan aku nak juga turut serta merasai kemeriahanya. Kepada yang ingin join sila klik banner dibawah.



Syaratnya cukup mudah. Anda hanya perlu tepek banner disamping follow tuan punya blog dan juga para-para sponsornya. Hadiahnya pun menarik jugak aku tengok. Dan tidak lupa aku kena tepek satu gambar ketika hujan dan gambar pilihan aku ialah.........


Aku suka gambar nie sebab aku dapat rasakan betapa freshnya orang yang berada di bawah hujan itu...hehehe..So itu jer apa yang aku kena buat untuk GA ini..apa tunggu lagi??cepat join sebelum GA nie habis..

p/s: Siapa yang bertuah untuk ruangan Blogger Buzz aku esok?

Regards,
-Strider-

16 comments :

  1. Good luck & all the best Strider!.. :)

    ReplyDelete
  2. yeyeahhh lan pun join hehe :)
    goodluck ya~~

    goodluck untuk blogger buzz juga, siapa kah agaknya tu, ternanti2 nak baca :)

    ReplyDelete
  3. Haha masuk juga yer... jom kita ramai2 meriahkan GA yang mudah ni...

    ReplyDelete
  4. Tima kasih azlan sudi join ga sya yg x sebrp ni.. ^_^ cantik gmbr org main ujan tu :D

    ReplyDelete
  5. heheh, fresh yer... okeh gudlak ^^

    ReplyDelete
  6. mmg ramai yg join GA ni kan..apa2 pn best of luck!

    ReplyDelete
  7. dtg sini balik click libress n inti.. :)

    ReplyDelete
  8. menarik gambar hujan tu.. semoga berjaya.. menabung nuff taylor.. :D

    ReplyDelete
  9. gudluck lan.. nina pon xjoin lg ni.. hehe

    ReplyDelete
  10. saya pun join.. hehe.. gudluck strider.. :D

    ReplyDelete
  11. best kan main hujan... hihihi... sy pun join gak.. moga ada rezeki nanti yer... =)

    ReplyDelete