Friday, December 20, 2013

#1318 - Happy Friday

Hye Readers,



Salam jumaat semua, ada yang mood bercuti ke hujung-hujung tahun ini? Hari ini aku lewat sikit buat entry sebab semalam PC aku mengalami kerosakkan yang membuatkan aku sakit hati.

Anyway korang semua dah join ke GA yang Licha anjurkan? Kalau belum jangan lupa join sebab ade beberapa hari lagi sebelum tamatKalau nak join sila klik sini 

Okay laa, aku nak spend time masa dengan BW dulu. nanti insyallah aku  akan update dengan satu posting.

Regards.
-Strider-

29 comments :

  1. cuti tak ke mana-mana pun..duk rumah ja kut..lain la kalau dapat cuti panjang hehe

    ReplyDelete
  2. wuaaa..xde mood bercuti wpn hati ni berkobar2 nk cuti..cuti hujung minggu pn xdpt..haha..

    ReplyDelete
  3. Errmm GA Licha? belum join lagi.. :)

    Ooo pc buat hal.. patut tak nampak muncul kat bloglist idah.. :D

    ReplyDelete
  4. dah join dah join ahahahahhaha
    selamat berhujung minggu ye lan :)

    ReplyDelete
  5. wah, saya telat nih bang..
    sekarang kan udah masuk hari sabtu,,hehe

    ReplyDelete
  6. Happy Saturday En Azlan hehehe ( sebab Ida baca hari sabtu)

    ReplyDelete
  7. Pagi semalam pun PC aku ada masalah. Ingatkan mobo rosak. Mujur takde apa-apa. fuuh...lega.

    ReplyDelete
  8. weeeee happy friday alhamdulilla huhhuhuhu

    ReplyDelete
  9. INTI 2x and hotlink untuk hari ini :)

    ReplyDelete
  10. sabar ye azlan.. dh pon join. hehe
    tak lama lg dh nk tamat kan

    ReplyDelete
  11. Slmt berhujung minggu Strider... menabung inti lg di sini.. :D

    ReplyDelete