Wednesday, December 4, 2013

#1280 - Kehilangan 4 Hari

Hye Readers,



Rindu aku kat korang semua nih...Kehilangan aku pada 4 hari yang lepas sebenarnya bukan satu benda yang dirancang. Tapi masalah kesihatan yang melanda diri ini sehinggakan tiada kekuatan untuk menaip di hadapan pc.

Pada ketika itu juga aku menerima satu musibah apabila telefon bimbit aku hilang.Sehingga hari ini aku masih belum retrieve balik no lama aku dan mungkin aku akan lakukan di waktu petang nanti.

Walaupun banyak cerita menarik berlaku sepanjang aku tak online tapi aku tak nak bercerita banyak untuk kali ini kerana banyak kunjungan balas yang harus aku lakukan.

Terima kasih kepada mereka yang sudi menjenguk sini ketika ketiadaan aku...

Regards,
-Strider-

33 comments :

  1. Camne boleh hilang hp tu azlan? Mmg terkesan kalau melibatkan hp, sbb skrg semua info dlm tu.

    Musim sejuk mmg mudah sakit, moga cpt sembuh sepenuhnya ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya tak tahu kak..more like misplaced daripada kena curi rasanya..nampak gaya petang nie kena laa pegi buat sim card baru...

      Delete
  2. lorr...kesiannya..dah lah nak dapatkan sebiji hp tu payah..bila dah dapat hilang pulak...xpe mungkin ada rezeki lain selepas ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu laa..nasib baik ade phone spare sementara menunggu ade duit nak beli phone baru...

      Delete
  3. Kesiannya ..mcm mn boleh hilang hp tu.....kadang2 allah duga kita nk tgok tahap mana kesabaran kita kan....sabar ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks SA..rasanya salahkan diri sendiri sebab benda tu misplaced rather daripada kena curi...hehehe

      Delete
  4. la..x sihat sakit apa ni? mmg sedih la kalo henpon hilang .. camne boleh hilang tu??

    ReplyDelete
  5. Hmm? Are u okay? Harap dah okay dahh. Ni berkaitan ngan perut ke? Hehe. Kesiannya, tak blh mkn durian lg :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. felling better a bit..maybe not 100% coz perut masih sakit..nanti dah okay bleh laa makan durian..hehehe :P

      Delete
  6. Sekarang nie smart phone kebanyakkannya ada security... dimana kita boleh remote and lock phone tu... trace phone tu guna GPS... and satu lagi yg best, gambar dalam phone tu boleh di upload ke internet... silap hari bulan kalau pencuri tu ambik gambar, gambar tu akan di upload ke akaun kat internet...

    ReplyDelete
    Replies
    1. agreed tu bro..tapi tu laa, temannyer phone sebenarnya takde laa canggih sangat. maybe kalau beli phone baru lepas nie teman akan set trace guna GPS kalau hilang...

      Delete
  7. owh... moga tabah hdapi dugaan.. ada hikmah disebaliknya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih..alhamdulillah sekarang dah semakin sihat rasanya...

      Delete
  8. kasihannya.. semoga cepat sihat.. jika misplaced insya-Allah akan jumpa balik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks...tu laa, hopefully jumpa balik nanti..hehehe

      Delete
  9. Dugaan demi dugaan datang.. ade hikmah disebaliknye tu.. bersabar ea :)
    dan semoga cepat sembuh^^

    ReplyDelete
  10. mungkin yang hilang tu akan digantikan dengan yang baru..who knows.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyallah..tapi kena kumpul duit dulu laaa..hehehe

      Delete
  11. Diharapkan bersabar di atas ujian ini. Ujian datang kadang-kadang untuk menghapus dosa kita.

    ReplyDelete
  12. Semoga cepat sembuh...
    Dan semoga jumpa hp atau dapat pengganti yg baru :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih..so far kesihatan tu dah kembali pulih..pengganti phone jer belum jumpa lagi..hehehe

      Delete
  13. Aduii.. semoga tabah dlm menghadapi ujian Strider.. bersabar lah & semoga cepat sembuh.. aamiin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks bro...so far kesihatan dah semakin pulih...hehehe

      Delete
  14. dah sembuh ke..? alhamdulillah...

    ReplyDelete