Tuesday, January 10, 2012

Ape Yang Korang Nampak?

Hye Readers,


Ceritanya:
Suatu petang aku sedang pulang ke rumah bersama teman wanita ku..tiba-tiba aku melepaskan diri dari dakapan tanganya lalu mengeluarkan HP dan mengambil gambar ini..Dia begitu marah kepadaku dan tidak mahu bercakap sehari suntuk..Tapi serius laa..Bape kali korang boleh tengok anjing memandu kereta di sekitar bandar??hahaha :)

Moral:
What you see is what u get..itulah tajuk ketika aku mula-mula dapat email nie..Aku percaya imej pertama yang keluar sewaktu korang melihat benda ini ialah awek yang lawa tu..Ade dua kemungkinan itu berlaku..Pertama kerana imej tu lebih besar dan kedua adalah itu adalah imej yang korang nak nampak..

Jadi dalam apa-apa situasi hidup kita perhatikan laa eok-elok..adakah itu memang benda yang benar-benar berlaku atau itu hanya benda yang kita nak lihat..Serius beb..aku pun terkena 1st time aku tengok gambar nie..

p/s: Aku dalam cerita di atas hanyalah ganti nama diri..kalau betul-betul aku jadi mamt tu memang kena penumbuk anjing tu..berani dia usha awek aku..hahaha

Regards,
-Strider-

9 comments :

  1. yelaaa..yelaaa..nmpak pompuan hot tu dlu.. =.=''

    ReplyDelete
  2. hahaha! kan... masa mula2 baca kat dashboard,akak ingat mmg situasi awak dik ehehe

    ReplyDelete
  3. haha...mmg nmpk awek tu dulu pun...moral of story jgn terlalu cpt mentafsir,usha betul2 dulu...;p

    ReplyDelete
  4. ahaha.. best2.. betul2, pndangan org lain2..

    ReplyDelete
  5. kalau akak pun nak hangin...
    leh terima ka alasan tu... ermmm

    ReplyDelete
  6. ahah..adakah daku pun terkena?aduis..

    ReplyDelete
  7. bro,tengok2 je pic ni semestinya mata tengok awek ni..

    tak perasaan anjing tu pun..hha

    ReplyDelete
  8. dh itu paling dekat dgn mate itu la aku tgk dulu ahahaaaaa

    ReplyDelete