Sunday, January 29, 2012

Perasan Bercampur-Campur

Hye Readers,

Hari ini seharian aku kat luar rumah..Tengok bola pun tadi kat rumah kakak aku jer sebab nak kena teman dia tadi..Di awal pagi nie perasaan aku bercampur baur..aku tak tau laa kalau ditafsirkan sebagai menu makanan ia dipanggil rojak atau ABC..

Padi nie aku ade rasa gembira sebab tadi Liverpool baru jer menang ke atas Manchester United..yes!!!!Personally kemenangan ke atas rival lagi puas hati dari menag cup..haha..Walaupun tak bersama rakan-rakan aku puas atas kemenangan ini..hahahaha...

Pinjam Gambar nie sebab ade Player Liverpool..hahaha
Tapi at one side plak aku tengah bengang sebab aku nak try install FIFA 12 kat pc dari tadi tak boleh..Aku tatau CD-Rom atau DVD nie yang menguji kesabaran ini..Aku harap laa yang DVD nie rosak sebab senang aku leh patah2 kan dia esok..hahaha...tapi kalau tak boleh jugak besok aku beli DVD lain laa..

Okay laa..itu je aku tulis dulu takat nie..aku takde idea plus badan nie rasa penat..Jejak untuk hari ini nak kena balas gak...hahahaha..

Regards,
-Strider-

2 comments :