Friday, January 27, 2012

Undangan Perkhawinan Yusri Dan Lisa Surihani

Hye Readers,


Siapa nak pergi wedding Yusry ngan Lisa???pergi print gambar nie dan tulis nama korang..hahaha..Ehh..aku gurau jer tau..jangan buat betul2 plak..tapi kalau nak buat kenang-kenangan boleh laa..Sebenarnya ini adalah rupa kad undangan perkhawinan Yusri (KRU) dan juga Lisa Surihani..

Aku sebenarnya puji kad nie dan kedua-dua mempelai atas pemilihan kad nie..Aku puji kad nie sebab ia sangat simple dan tak membazir...Mula-mula aku terpikir mesti dorang akan buat kad grand giler tapi jangkaan aku nyata meleset..

Sebenarnya motif aku buat entry nie sebab nak puji kad jer..aku pun tatau ape dah nak cakap..aku suka kalau artis2 buat simple-simple nie..baru laa jadi teladan untuk peminat mereka..Islam sendiri menggalakkan kita bersederhana dan tak membazir..hehehe..

Regards,
-Strider-

3 comments :

  1. akhirnya kak lisa bakal menamatkan zaman bujangnya.

    ReplyDelete
  2. ingatkan boleh datang ke sana..heeeheee

    ReplyDelete
  3. yelah..simple je. bagus!
    stkt kad je, habis mjlis org buang..

    ReplyDelete