Monday, January 30, 2012

Australia Open & AJL26

Hye Readers,

Sebenarnyua aku da post ade satu entry tapi aku tunggu besok je laa..untuk last entry for today jom citer skit pasal 2 menda yang berlaku hari ini..satu kat Australia dan satu lag kat Malaysia..hehe..

First aku start ngan AJL26..Lagu yang menang ialah Awan Nano by Hafiz dan aku rasa semua orang setuju ngan keputusan nie sebab lagu nie memang unik skit ngan lirik2 nya yang banyak kias2..hehehe..Actually this are one off my favorite selain dari lagu Alyah Kisah Hati..


Sementara itu Alyah memenangi persembahan terbaik dan Hafiz juga menang untuk vocal terbaik..Lagu 3 Suara mendapat tempat kedua dan Faizal tahir plak menang tempat ke tiga...More on AJL 26 esok kalau aku rajin nak tulis..hehehe..

Second event yang berlansung adalah final Australia Open yang menyaksikan Nadal tewas kat tangan Djokovic dalam perlawanan yang mengambil masa hampir 6 jam...Korang boleh tengok 2 movie and they still tak habis main lagi..hehehe..


Tipu laa kalau aku cakap aku tengok dari awal sampai abis sebab aku bukan tenis enthusiast tapi Nadal nyer fighting spirit mengagumkan dan membuatkan aku terpaku kat depan TV jap.aku start tgk AJL pun lambat skit sebab nak habiskan tengok tennis dulu..hehehe...


So that all 4 today and my weekend is nothing special...Melainkan spend time ngan my sister and train anak dia to be young reds supporters on saturday bila Liverpool vs Manchester United...hehehe..So Good night to all and have a good dream!!!

Regards,
-Strider-

2 comments :

  1. suka video klip awan nano..sedih ni bro..ehheee pasang tv tadi tapi tak layan sangat..hehee

    slmt malm bro^^

    ReplyDelete