Wednesday, January 18, 2012

Kebakaran Berdekatan KL Sentral

Hye Readers,

Pagi tadi aku dikejutkan dengan kebakaran bangunan berdekatan dengan KL Sentral..Ini kejadian yang kedua berdekatan dengan KL Sentral lepas aritu salah satu slab bangunan on construction dorang runtuh..Kebakaran nie terjadi sebenarnya pada pukul 3.50 pagi dan dengar citer sampai pukul 7.00 api tak padam lagi...

Side effect dari kekabaran ini adalah ramai orang yang bekerja sekitar opis aku nie datang keje lambat sebab jalan tutup..Aku memang langsung tak leh guna alasan jalan jammed sbb aku pergi keje naik LRT..korang tutup laa macam mana jalan tu pun LRT still jalan melainkan LRT itu sendiri problem..hehehe..

So normally bangunan high rise yang still under construction memang susah skit nak padamkan lebih-lebih lagi kebakaran itu still on top of the building..Infrastructure dia pun belum 100% siap..aku harap tak ade laa kemalangan jiwa yang berlaku..Jom tengok skit gambar-gambar dari jurukemera amatur yang capture the moment..

Ni gambar dari mula-mula kebakaran kot..besar gak apinya..

Ni gambar bila matahari da naik..
Ni gambar closed up dari bangunan berdekatan

Itu laa beberapa gambar yang aku dapat..Dengan kata ini bangunan baru untuk Shell tapi aku tak confirm laa betul tak info tu..tapi apa-apa pun utamakan keselamatan..hehehe

Regards,
-Strider-

6 comments :

  1. perghhh giler laa...

    ni yg btol2 seblah kl sentral tu ker??

    ReplyDelete
  2. kebakaran itu atas bangunan...mmg susah nak padamkan tu. harap2 takde nyawa yg terkorban lah kan...

    ReplyDelete
  3. Haa sini ada infonya. Sbb tu akak suka dtg sini :) mekacih

    ReplyDelete
  4. uish mcm teruk jer kebakaran tu yer...

    ReplyDelete
  5. bertambah2 jam la KL ye....moga xde yg mnjadi mangsa...

    ReplyDelete
  6. kenapa sampai boleh terbakar ya..bahaya betul kat tengah2 bandar pulak tu..huhu

    ReplyDelete